بصیرت و هوشیاری؛ شرط اولیه ماندگاری هر ملت
کد خبر: 3799447
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
امام جمعه بیرجند تاکید کرد:

بصیرت و هوشیاری؛ شرط اولیه ماندگاری هر ملت

گروه معارف_ نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: در مقابل توطئه دشمن اگر جامعه‌ای می‌خواهد بماند باید هوشیار باشد چراکه بصیرت و هوشیاری شرط اولیه این ماندگاری است.

بصیرت و هوشیاری؛ شرط اولیه ماندگاری هر ملتبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز ۲ فروردین، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند در مصلی المهدی(عج) اظهار کرد: استکبار جهانی قصد دارد به کیفیت‌های مختلف فضائل قرآنی را از مردم بگیرد و با ایجاد فساد به گونه‌های مختلف بر شگردهای خود پیروز شود.

وی با بیان اینکه دستور قرآن است که انسان به عنوان اشرف مخلوقات باید دشمن را دشمن بدارد و نسبت به شگردهای او بصیر باشد، افزود: در مقابل توطئه دشمن باید عکس العمل نشان داد و نباید گول الفاظی با عنوان آزادی خواهی را خورد.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: در مقابل توطئه دشمن اگر جامعه‌ای می‌خواهد بماند باید هوشیار باشد چراکه بصیرت و هوشیاری شرط اولیه این ماندگاری است.

عبادی بیان کرد: در 40 سال گذشته هر وقت به فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری عمل کردیم برگ پیروزی ملت رقم خورد و هر وقت کوتاه آمدیم و به نحوی دچار وادادگی شدیم همانجا موجب شرمندگی شده است.

وی ضمن تبریک سال نو و تسلیت سالروز شهادت حضرت زینب(س) تصریح کرد: به مردم و مسئولان توصیه می‌کنم به پیام نوروزی مقام معظم رهبری عمل کنند تا شاهد رونق بیش از پیش تولید باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اعتکاف تزکیه و کمال را به دنبال دارد، یادآور شد: بهترین دوست ما عقل و بدترین دشمن نفس و جهل ما است و دوست واقعی خداست که عقل را معیار قرار داده است.

انتهای پیام

 

captcha