کارکنان پلیس راهور، فرشته‌های نجات در سطح معابر هستند
کد خبر: 3799453
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

کارکنان پلیس راهور، فرشته‌های نجات در سطح معابر هستند

گروه اجتماعی – امام جمعه شهرستان سنندج ،گفت: کارکنان پلیس راهور فرشته‌های نجات درسطح جاده‌ها هستند و کسانی که قدردان تلاش‌ها و زحمات کارکنان راهنمایی و رانندگی نباشند، شکرگزار خدای متعال نیستند.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه شهرستان سنندج امروز، در دومین روز از سال جدید در دیدار با رئیس و مدیران پلیس راهنمایی ورانندگی شهرستان سنندج با تبريک سال نو اظهار کرد: بایستی همه افراد جامعه خود رامدیون تلاش‌ها و زحمات پرسنل راهنمایی ورانندگی که شبانه روز با از خود گذشتگی‌ها و ایثار در معابر درون و برون شهری استراحت و آسایش خود را بدون هیچگونه چشم داشتی وقف آرامش وامنیت مردم می‌نمایند، بدانند.
وی با قدرداني از خدمات ارزنده و شبانه روزي پليس راهنمایی ورانندگی در ایام تعطیلات نوروزی در برقراري نظم و انضباط ترافیکی، برخورد بارانندگان متخلف حادثه‌ساز و گسترش نظم و انضباط رانندگی درسطح جاده‌ها و رسيدن به پايداري در اين زمينه را مستلزم همکاري و تعامل همه جانبه آحاد مردم جامعه و نهادهاي مرتبط در امر ترافیک عنوان کرد.
امام جمعه شهرستان سنندج بیان کرد: کاهش حوادث و سوانح ترافیکی جز با مشارکت و همکاری مردم محقق نمی‌شود.
سرهنگ بهزاد جلیلیان، رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی شهرستان سنندج نیزدر این دیدار ضمن تبریک سال نو، تأثیر کلام روحانیون وامامان جمعه را در جامعه انکار ناپذیر دانست و گفت: امامان جمعه و جماعت می‌توانند در نهادینه کردن مقررات راهنمایی ورانندگی و همچنین گسترش فرهنگ صحیح ترافیک در مابین آحاد مختلف جامعه تأثیر گذار باشند.
وی افزود: هدف و وظيفه پليس راهنمایی و رانندگی خدمتگزاري به مردم در جهت تحقق سلامت و کاهش حوادث وسوانح جاده‌ای است و ما انتظار داریم روحانیون معظم در این راستا یاریگر پلیس راهور باشند.
جلیلیان همراهي و مشاركت مردم را تضمين كننده انضباط پايدار و فرهنگ صحیح رانندگی در جامعه دانست و یادآور شد: اجتماعي كردن فرهنگ صحیح رانندگی و جلب مشاركت مردمي در كنترل تخلفات رانندگی و پيشگيري از حوادث رانندگی، يكي از اهداف مهم پلیس راهنمایی ورانندگی است؛ كه در مسير تحقق آن تكيه بر ارائه هشدارها و كيفي سازي و تداوم آموزش‌های همگاني داريم.
انتهای پیام

captcha