رونق تولید موجب بی‌اثر شدن تحریم اقتصادی دشمن می‌شود
کد خبر: 3799455
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷

رونق تولید موجب بی‌اثر شدن تحریم اقتصادی دشمن می‌شود

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به نام‌گذاری شعار سال به «رونق تولید ایرانی»، اظهارکرد: رونق تولید موجب بی اثر شدن تحریم اقتصادی دشمن ، پیشرفت کشور و تامین معیشت مردم می شود.

مبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال جدید در خرم‌آباد با تبریک سال نو، به درایت و تدبیر مقام معظم رهبری و نام‌گذاری امسال به نام سال «رونق تولید ایرانی» بر اساس نیاز اصلی کشور اشاره کرد و افزود: رونق تولید موجب امید، اشتغال، حفظ استقلال اقتصادی، بی‌اثر شدن تحریم اقتصادی دشمن، پیشرفت کشور و تامین معیشت مردم می‌شود.
وی ادامه داد: مسئولان استان از آغاز سال درصدد راه‌اندازی مجدد کارخانه‌های تعطیل باشند. این کارخانه‌ها باید راه‌اندازی شوند، مردم و مسئولان دست به دست هم دهند تا شاهد رونق تولید در کشور باشیم.
میرعمادی به سالروز عملیات شکوهمند فتح‌المبین به‌عنوان یکی از عملیات‌های پُر افتخار دوران دفاع مقدس و تجربه اعتماد و استفاده از فرماندهان جوان در این عملیات اشاره کرد و گفت: امروز هم باید با استفاده از تجربه گران‌سنگ هشت سال دفاع مقدس در میدان سیاست، کار و اقتصاد ماموریت به جوانان سپرده شود تا مشکلات حل شود.
وی تاکید کرد: اعتماد به جوانان باعث شد که این عملیات پیروز شود و ضربه سختی بر دشمن وارد شود، مقام معظم رهبری در دهه پنجم انقلاب و ۴۰ سالگی دوم انقلاب این امر را سفارش می‌کنند، جوان‌گرایی مدنظر ایشان، پیرزدایی نیست، بلکه به این معنی بوده که افراد کهنسال و صاحب تجربه، تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار دهند، جوانان تلاش و حرکت کنند.
امام جمعه خرم‌آباد در ادامه با تسلیت نیمه رجب سالروز وفات حضرت زینب(س) ایشان را مظهر صبر، بردباری و اسوه ایمان و استقامت دانست و اضافه کرد: ایشان زینت پدر بزرگوار خود است، حضرت زینب در عرفان، معرفت و عبادت نظیر ندارد.
میرعمادی با اشاره به عملیات تروریستی نیوزلند، تصریح کرد: این عملیات دنباله اسلام هراسی است که در غرب دنبال می‌شود.
وی تاکید کرد: آنان از اسلام می‌ترسند و می‌خواهند چهره اسلام را چهره بدی جلوی دهند، این برخورد دوگانه نشان می‌دهد که استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جنایت‌کار به‌دنبال مقابله با اسلام است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این‌که قرن حاضر، قرن مقابله با استکبار جهانی است، اضافه کرد: به فضل الهی اسلام بر استکبار جهانی غلبه پیدا می‌کند و پیروزی از آن اسلام و مسلمانان خواهد شد.
انتهای پیام

captcha