۸۶ هزار مسافر نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد اسکان یافتند
کد خبر: 3799483
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

۸۶ هزار مسافر نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد اسکان یافتند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تاکنون حدود ۸۶ هزار و ۸۱۰ نفر در اماکن اقامتی استان اسکان یافتند.

۸۶ هزار مسافر نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد اسکان یافتند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد امروز، دوم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون حدود 86 هزار و 810 نفر در اماکن اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمان‌سراها، کمپ‌ها و غیره اسکان یافته‌اند.
وی افزود: از ابتدای شروع سفرهای نوروزی تا صبح امروز 93 هزار و 10 نفر از جاذبه‌های گردشگری استان اعم از تاریخی، طبیعی و مذهبی بازدید کردند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در یکم فروردین ماه شاهد حضور 47 هزار و 190 بازدیدکننده بودند و اماکن اقامتی استان حدود 52 هزار و 787 مسافر نوروزی را در خود اسکان دادند.
باقری عنوان کرد: بی‌بی‌حکیمه با 6 هزار بازدیدکننده بیشترین آمار بازدید را به خود اختصاص داده و پس از آن شلالدون با چهار هزار و 500 نفر و امامزاده سید محمود با سه هزار و 500 نفر شاهد حضور بیشترین تعداد گردشگر بودند.
وی یادآور شد: از روز چهارم فروردین‌ماه جشنواره‌های بهاری در استان آغاز می‌شود.
انتهای پیام

captcha