اقامه اعتکاف با مشارکت 577 نفری اهالی رباط کریم
کد خبر: 3799495
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

اقامه اعتکاف با مشارکت 577 نفری اهالی رباط کریم

کانون خبرنگاران نبأ _ دبیر اجرایی مراسم اعتکاف اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، گفت: 577 نفر در مراسم معنوی اعتکاف در 10 مسجد اين شهرستان معتكف شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ منوچهر جلیلی، دبیر اجرایی مراسم اعتکاف اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، گفت: امسال با توجه به تقارن ایام البیض ماه رجب با سال جدید، 577 نفر در مراسم معنوی و روحانی اعتکاف این شهرستان شرکت کردند و سه روز در خلوتگاه خود و به دور از زندگی روزمره با خدای منان به راز و نیاز مشغول شدند.
وی، افزود: این تعداد شرکت کننده شامل 172 مرد و 405 زن بودند که در این مراسم معنوی حضور داشتند و از فیوضات معنوی آن بهره بردند.
این مسئول، عنوان کرد: آیین معنوی و عبادی اعتکاف همزمان با ایام البیض مصادف با سیزدهم تا پانزدهم ماه رجب، 29 اسفند سال 97 تا دوم فروردین سال 98 در 10 مساجد این شهرستان برگزار شد.
جلیلی، تصریح کرد: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، دعا و مناجات، حلقه های معرفتی، گفتمان های دینی، پرسش و پاسخ به شبهات دینی، مشاوره، مسابقه، مداحی، برگزاری مراسم جشن میلاد امام علی(ع)، برگزاری مراسم عزاداری وفات حضرت زینب(س)، جزءخوانی قرآن کریم و دعای ام داوود از مهمترین برنامه‌های ایام اعتکاف در مساجد بود.
دبیر اجرایی مراسم اعتکاف تبلیغات اسلامی رباط کریم، اضافه کرد: حضور بانوان و جوانان و نوجوانان در این مراسم معنوی قابل توجه بود.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha