اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۵ بقعه متبرکه طالقان
کد خبر: 3799497
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۵ بقعه متبرکه طالقان

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف طالقان از اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۵ بقعه متبرکه این شهرستان خبرداد.

اجرای طرح آرامش بهاری در 15 بقعه متبرکه طالقان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرالله رزاقی، رئیس اداره اوقاف طالقان در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، به تبیین برنامه‌های طرح آرامش بهاری پرداخت و افزود: بیشترین سفر و مسافرت در کشور ما در ایام نوروز انجام می‌شود به همین دلیل طرح فرهنگی آرامش بهاری در اولویت کاری قرارگرفته است.
ریاست اداره اوقاف شهرستان طالقان با بیان اینکه اوقاف نیز با برگزاری ویژه برنامه آرامش بهاری در ایام نوروز برنامه‌های خوبی ارائه می‌کند، گفت: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ایجاد فضایی آرام و امن برای استراحت مسافران نوروزی از جمله اهداف اجرای این طرح است.
وی تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف را از دیگر اهداف اجرای طرح آرامش بهاری دانست و افزود: در این ایام وقف‌های خوبی توسط مردم خیراندیش کشور انجام می‌شود که بعضی از آنان مسافرینی هستند که برای استراحت به این بقاع مراجعه کرده که با دستاوردها و خیرات وقف آشنا شده و وقف را انجام داده و در شهرستان خودشان آن را ثبت می‌کنند.
رزاقی با بیان اینکه این طرح از ۲۸ اسفند ماه آغاز شده و تا 14 فروردین ادامه دارد، گفت: پاسخگویی به مسائل شرعی با حضور روحانیون از دیگر اهداف و ترویج سبک زندگی اسلامی در امامزادگان است.
وی افزود: همچنین در این ایام در خیمه‌های معرفت، پاسخ به مسایل شرعی، تبلیغ چندرسانه‌ای، غرفه محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب را نیز خواهیم داشت.
انتهای پیام

captcha