ایجاد تمدن اسلامی؛ مهم‌ترین مأموریت منتظران ظهور
کد خبر: 3799530
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد:

ایجاد تمدن اسلامی؛ مهم‌ترین مأموریت منتظران ظهور

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت تبیین بحث امام زمان(عج) و تمدن نوین اسلامی، گفت: مهم‌ترین مأموریت منتظران ظهور ایجاد تمدن اسلامی است.

تحقق تمدن اسلامی با ظهور امام زمان(عج) امکان‌پذیر استآیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با طرح موضوع امام زمان(عج) و تمدن نوین اسلامی، اظهارکرد: همه ما منتظر ظهور امام زمان(عج) هستیم و مهم‌ترین مأموریت منتظران ظهور ایجاد تمدن اسلامی است.
وی با ذکر این مطلب که باید آمادگی برای ظهور امام زمان(عج) داشته باشیم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند که ما در گام دوم انقلاب به‌دنبال طلوع خورشید ولایت عظما هستیم.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که بخشی از مقدمات تمدن نوین اسلامی از سوی منتظران ظهور باید فراهم شود، اظهار کرد: منتظران ظهور وظیفه دارند برای تمدن نوین اسلامی تلاش کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان این‌که تحقق تمدن اسلامی با ظهور امام زمان(عج) امکان‌پذیر است، اضافه کرد: حد کامل تمدن نوین اسلامی در زمان ظهور امام زمان(عج) انجام می‌شود.
امام جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که خداوند به مومنین وعده داده است که بندگان صالح خلیفه پروردگار در روی زمین می‌شوند، اظهار کرد: حاکمیت انسان‌ها در روی زمین به انسان‌های صالح می‌رسد.
این مفسر قرآن‌ کریم با بیان این‌که طبق وعده الهی دین اسلام دین جهانی است و آیین حق در سراسر هستی انتشار پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: خداوند وعده داده توحید خالص و بندگی خداوند در جهان اتفاق بیفتد.
وی با اشاره به این‌که در تمدن نوین اسلامی بندگان صالح وارث زمین شده و امنیت پایدار محقق، خوف و ترس از بین می‌رود و ستمگران نابود می‌شوند و عدالت سراسر هستی را فرامی‌گیرد، تصریح کرد: براساس اعتقادات مذهبی تمدن مهدوی بر تمام فرهنگ‌ها و تمدن‌ها غلبه پیدا می‌کند.
آیت‌الله میرعمادی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی است، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در فرایند تحقق تمدن اسلامی پنج مرحله تمدن نوین اسلامی را تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی، امت اسلامی و تمدن نوین اسلامی را برشمرده است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که دلیل دیگر بر اهمیت بحث امام زمان(عج) و تمدن نوین اسلامی این است که در روایات ما بشارت‌های فراوانی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی آمده است، اضافه کرد: در روایات ما بشارت‌هایی به تمدن نوین اسلامی داده شده که با دست امام زمان(عج) عملی می‌شود این در حالی‌است که امام زمان(عج) برای تشکیل تمدن نوین اسلامی ظهور می‌کند.

انتهای پیام

captcha