همایش رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی در تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3799532
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

همایش رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی در تبریز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مهد قرآن و عترت آذربایجان‌شرقی، از برگزاری بزرگترین همایش رویش‌های قرآنی در روز نیمه شعبان خبر داد و گفت: حافظان کل و قاریان می‌توانند تا ۸ فروردین در سامانه همایش ثبت نام کنند.

همایش بزرگ‌ قرآنی در تبریز برگزار می‌شودرحیم وظیفه شعاع، مدیر مهدقرآن و عترت استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری بزرگترین همایش رویش‌های قرآنی در روز نیمه شعبان در تبریز خبر داد و گفت: حافظان کل و قاریان نمونه می توانند تا ۸ فروردین در سامانه همایش ثبت نام کنند.

وی در خصوص نحوه برگزاری این مراسم گفت: حافظان کل قرآن کریم که دارای مدرک معتبر حفظ کل هستند و همچنین قاریان ممتاز از سراسر استان که دارای مدراک معتبر از سازمان‌های مرتبط بوده می‌توانند در سایت «حاملان نور» به نشانی www.hanv.ir که مختص این همایش بوده تا 8 فروردین ماه ثبت نام کنند.

وظیفه شعاع، با تاکید بر اینکه تجلیل از حافظان و قاریان ثبت نام شده پس از تأیید مدارک قرائت و حفظ خواهد بود، افزود: تا کنون ثبت نام بیش از 400 نفر نهایی شده و دهها نفر دیگر نیز در حال تکمیل مدارک خود برای حضور در این همایش هستند.

دبیر ستاد برگزاری همایش رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی، به زمان برگزاری همایش اشارعه کرد و گفت: این همایش اول اردیبهشت، همزمان با نیمه شعبان، سالروز میلاد امام زمان (عج) در سالن ژیمنازیوم دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha