مشکلات اقتصادی با رونق تولید برطرف می‌شود
کد خبر: 3799554
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

مشکلات اقتصادی با رونق تولید برطرف می‌شود

گروه اجتماعی ـ نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام رونق تولید، گفت: رونق تولید راهگشای حل مشکلات کنونی کشور است.

مشکلات اقتصادی با رونق تولید برطرف می‌شود

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از ایرنا، غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی روز گذشته، سوم فروردین‌ماه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سال جدید را با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و اهمیت حوزه اقتصادی به نام سال رونق تولید نامگذاری فرمودند.
وی با بیان اینکه توسعه اقتصادی کشور و رفع مشکلات پیش رو در گرو تحقق شعال امسال است، افزود: با عنایت مقام معظم رهبری، تلاش دولت و حمایت مردم اقتصاد کشور در سال 98 رونق خواهد گرفت.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود و به کارگیری نیروهای کارآمد در تحقق منویات رهبری مبنی بر سال رونق تولید نقش مهمی خواهد داشت.
تاجگردون بیان کرد: رونق تولید راهکاری مناسب برای رسیدن به خودکفایی است.
وی با بیان اینکه برای رونق بخشیدن به تولید تلاش همه جانبه نیاز است، ابراز کرد: خرید کالاهای ایرانی موجب رونق تولید و بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی در کشور خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم با خرید کالاهای ایرانی، دولت را در تحقق رونق اقتصادی و تولید همراهی کنند.
تاجگردون تصریح کرد: حمایت از تولید مهمترین روش برای رفع مشکلات اقتصادی مردم است و متولیان امر با تدبیر و مدیریت می توانند این وضعیت را اصلاح کنند.
وی با بیان اینکه همکاری، همراهی مردم و مسئولان در رونق و توسعه اقتصادی کشور نقش مهمی دارد، افزود: دولت و مسئولان در راستای تحقق منویات رهبری گام‌های بیشتری را برداشته تا مشکلات و معضلات کشور در حوزه اقتصادی کاهش یابد.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امید است در سال جدید با همت دولت، سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی شاهد رونق تولید و حل مشکلات اقتصادی کشور باشیم.
تاجگردون اضافه کرد: با توجه به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب، دولت باید تا حد امکان موانع و مشکلات را تا جایی که امکان دارد از سر راه سرمایه گذاران بردارد تا بتوان به رونق تولید کمک کرد.
وی با اشاره به اینکه در کشور ظرفیت‌های بالایی در حوزه های مختلف وجود دارد، گفت: باید با استفاده از این ظرفیت‌ها بهترین امکان سنجی را برای توسعه پایدار، اشتغال ماندگار و تحول در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.
یادآور می‌شود، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب سال 1398 را به عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری کردند.
انتهای پیام

captcha