افزایش تعاملات پلیس با مردم منجر به کاهش جرائم می‌شود
کد خبر: 3799565
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

افزایش تعاملات پلیس با مردم منجر به کاهش جرائم می‌شود

گروه اجتماعی - نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چه سطح تعاملات پلیس با مردم افزایش یابد به همان میزان از وقوع جرائم در جامعه کاسته و فضا برای خدمات رسانی بیشتر پلیس به مردم فراهم خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید احسن علوی دیروز، سوم فروردین ماه در دیدار با فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در بین همه سازمان‌ها و نهادها بیشترین ارتباط و مراودات روزمره با مردم را دارد، اظهار کرد: حجم بالای این مراودات موجب افزایش سطح تعامل پلیس با مردم شده است.
وی حضور محسوس و نامحسوس پلیس در جاده‌ها و معابر درون شهری را موجب امنیت و احساس امنیت در بین مردم دانست و افزود: مردم با وجود پلیس احساس امنیت می‌کنند و این مایه افتخار و سربلندی نیروی مقتدر انتظامی است.
علوی با تقدیر از تلاش‌ها وخدمات خالصانه پلیس در ارائه خدمات به مردم و مسافران نوروزی بیان کرد: خدمات شایسته نیروی انتظامی موجب مقبولیت ومحبوبیت هرچه بیشتر این نیروی خدمتگزار در بین مردم می‌شود.
نماینده مردم سنندج ، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: طرح‌ها و اقدامات هدفمند و تاثیرگذار پلیس موجب ارتقا شاخص‌های امنیتی در کردستان شده و امروز جای جای این استان محل امنی برای رشد وسرمایه گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.
وی اعلام کرد: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبارات و مصوبات مربوط به حوزه‌های انتظامی و امنیتی در مجلس شورای اسلامی دفاع خواهیم کرد و حمایت خود را از این طرح‌ها اعلام می‌کنیم.
نماینده مردم سنندج ، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی را نیروی جهادی و انقلابی و با تمام وجود در خدمت مردم دانست و عنوان کرد: رمز موفقیت این نیرو روحیه جهادی و انقلابی کارکنان است.
فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در این دیدار حمایت مردم و مسئولان از اقدامات و تلاش‌های پلیس برای ارتقا امنیت جامعه را سرمایه‌ای برای این نیروی خدمتگزار دانست و عنوان کرد: اساس مأموریت ما پاسخگویی به مطالبات مردمی است.
سردار علی آزادی پلیس ایران اسلامی را پلیس پاسخگو دانست وتاکید کرد: همه فرماندهان ومسئولان انتظامی استان در هر شرایط پاسخگوی مطالبات مردمی خواهند بود چراکه خود را از مردم وبا مردم می دانیم.
فرمانده انتظامی کردستان با ارائه گزارشی از وضعیت امنیتی استان، از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های نمایندگان مردم استان کردستان در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.
انتهای پیام

captcha