جشن‌های نوروزی در شهر و روستاهای استان فرهنگی کردستان ادامه دارد
کد خبر: 3799583
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

جشن‌های نوروزی در شهر و روستاهای استان فرهنگی کردستان ادامه دارد

گروه اجتماعی- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان گفت: جشن‌های نوروزی در شهرها و روستاهای استان با برنامه‌ریزی و مشارکت مسئولان و مردم ادامه دارد و در معرفی استان فرهنگی و جذب گردشگران مؤثر خواهد بود.

به گزارش ایکنا از کردستان، فرانک قدسی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان با اشاره به جشن بزرگ نوروز امسال در سنندج، از حضور فعالان مدنی، مشارکت گسترده نهادهای مردمی و تشکل های کردستان در برپایی جشن بزرگ نوروز سنندج تقدیر و اظهار کرد: توجه به نشاط اجتماعی در توسعه استان مؤثر است.
وی افزود: حضور پر شور قریب به ۲۰ هزار نفر در جشن با شکوه نوروز ۹۸و میلاد حضرت علی (ع) در فضای امن و شاد با اجرای برنامه‌های متنوع برگرفته از هویت فرهنگی این مرز و بوم مهم‌ترین رویداد فرهنگی اجتماعی در آغاز سال نو است.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان با اشاره به جشن‌های نوروزی برگزار شده در استان، بیان کرد: توجه به نشاط اجتماعی در توسعه استان مؤثر است.
وی با بیان اینکه این مراسم در راستای حمایت مدیران ارشد استان در تقویت نشاط اجتماعی و هویت ملی و بومی با وفاق و همدلی و مشارکت مسولان و مردم برگزار شد، از استاندار کردستان برای هماهنگی و برنامه‌ریزی چنین مراسم‌های که در توسعه استان و تقویت نشاط اجتماعی مردم نقش بارزی دارد تشکر کرد .
قدسی عنوان کرد: در این مراسم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، استاندار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و اکثر مدیران استانی همراه اقشار مختلف مردم و جمعی از گردشگران خارجی شاهد برنامه‌های متنوع و شاد بودند.
وی با اشاره به اینکه اجرای جشن با شکوه نوروز ۹۸در استمرار برنامه‌های نوروز ۹۷برگزار و به عنوان تجربه ای موفق رقم خورد، ادامه داد: برگزاری این آیین بی ‌ظیر موید مطالبه مسولان و مردم استان در عنایت ویژه به استان فرهنگی کردستان به عنوان پایتخت نوروز ایران است .
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان در پایان یادآور شد: جشن‌های نوروزی در شهرها و روستاهای استان با برنامه‌ریزی و مشارکت مسئولان و مردم ادامه دارد و در معرفی استان فرهنگی و جذب گردشگران مؤثر خواهد بود.
انتهای پیام

captcha