جشنواره «اتفاق» در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
کد خبر: 3799625
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

جشنواره «اتفاق» در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، گفت: برای اولین بار در سطح استان‌های کشور، جشنواره «اتفاق» در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

جشنواره «اتفاق» در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، امیر تقی‌زاده، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، امروز، پنجم فرودین ماه با اعلام برگزاری اولین جشنواره اتفاق در آذربایجان شرقی اظهار کرد: با رویکرد کیفی‌سازی سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان در سال 98 به منظور معرفی توانمندی‌ها، استعدادها و ایجاد رقابت در بین سمن‌های جوانان و همچنین ارائه دستاوردها و تقدیر از برترین‌ها و سطح بندی سمن‌های استان جشنواره اتفاق برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر 172 سازمان مردم نهاد جوانان در حوزه‌های مختلف در استان فعال هستند که توجه به کیفیت فعالیت دغدغه اصلی ما در سال 98 خواهد بود، جشنواره اتفاق که سالیان قبل به صورت کشوری برگزار می‌شد، برای اولین بار در سطح استانی و در آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.
تقی‌زاده افزود: غالب این جشنواره را در دوره اول برای سمن‌های دارای مجوز از اداره کل ورزش و جوانان تعریف کرده‌ایم و تلاش خواهیم در دوره‌های بعدی با همکاری دیگر ارگان‌های همه سمن‌ها را درگیر این جشنواره کنیم.

انتهای پیام

captcha