مبارزه با فساد و اعتماد به جوانان در چهل ساله دوم انقلاب مدنظر باشد
کد خبر: 3799649
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

مبارزه با فساد و اعتماد به جوانان در چهل ساله دوم انقلاب مدنظر باشد

گروه اجتماعی ــ امام جمعه سربیشه گفت: مسئولان باید برای تبیین فرمایشات رهبری در گام دوم انقلاب به روزتر باشند و اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی به چهل سالگی دوم برسد باید در بحث مبارزه با فساد، دشمن شناسی، بصیرت و تکیه و اعتماد به جوانان هوشیار باشیم.

مبارزه با فساد و اعتماد به جوانان در چهل ساله دوم انقلاب مدنظر باشدحجت‌الاسلام سنجری، امام جمعه سربیشه در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان به دنبال فتنه بودند اما به لطف الهی انقلاب اسلامی به چهل سالگی رسید.

وی گفت: علی‌رغم جنگ هشت ساله دفاع مقدس، فتنه 78 و فتنه 88 و بسیاری از توطئه‌های دیگر جمهوری اسلامی ایران جشن چهل سالگی را با اقتدار و عزت گرفته و وعده‌های استکبار جهانی در براندازی نظام اسلامی محقق نشده است.

امام جمعه سربیشه افزود: رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب بر سبک زندگی اسلامی و تکیه مسئولان بر دستاوردهای انقلاب تاکید کردند.

سنجری تصریح کرد: مسئولان باید برای تبیین فرمایشات رهبری در گام دوم انقلاب به روزتر باشند و اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی به چهل سالگی دوم برسد باید در بحث مبارزه با فساد، دشمن شناسی، بصیرت و تکیه و اعتماد به جوانان هوشیار باشیم.

وی، عدالت گستری را یکی از شعارهای انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: عدالت گستری یعنی اینکه به محرومان و مستضعفان بیشتر توجه و رسیدگی شود و اگر این اتفاق افتاد ابزار از دست دشمنان گرفته می‌شود.

امام جمعه سربیشه خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های عدالت گستری، مبارزه با اشرافیت گری و اختلاس و فساد است و ناظران در کشور با اختلاس مبارزه کنند.

سنجری اظهار کرد: امیدواریم با مبارزه با فساد در آینده هیچگونه تبعیض و فقیر در کشور نداشته باشیم چرا که بسیاری با اختلاس‌ها حق ضعفا و فقرا را ضایع می‌کنند.

وی یادآور شد: جوانان می‌توانند سفیر انقلاب اسلامی باشند و باید تفکرات جهادی و انقلابی در جامعه اسلامی نهادینه شود.

انتهای پیام

 

captcha