پایگاه‌های مقاومت بسیج البرز آماده دریافت کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان
کد خبر: 3799667
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

پایگاه‌های مقاومت بسیج البرز آماده دریافت کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان

گروه اجتماعی ــ مسئول روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد محلات و حوزه‌های نواحی سپاه امام حسن مجتبی(ع) آماده دریافت کمک‌های مردمی برای ارسال به مناطق سیل‌زده هستند.

پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد محلات البرز آماده دریافت کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان گلستان

مجتبی عبدالملکی، مسئول روابط عمومی سپاه امام حسین مجتبی(ع) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد محلات و حوزه‌های نواحی سپاه امام حسن مجتبی(ع) آماده دریافت کمک‌های مردمی برای ارسال به مناطق سیل‌زده هستند.
وی تصریح کرد : مردم استان در صورت تمایل به کمک، می‌توانند کمک‌های خود را در قالب چادر مسافرتی، پتو، لباس گرم، مواد خام غذایی و خشک و همچنین انواع کنسرو به نواحی ، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح استان تحویل دهند.
مسئول روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی پس از دریافت به مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران ارسال می‌شود خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که در کمترین زمان ممکن کمک‌های مردمی البرز را به مناطق سیل‌زده برسانیم.
عبدالملکی افزود: در حال حاضر بیشترین نیاز مردم سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران، پتو و موادغذایی کنسروی بوده و سپاه استان جهت خدمت‌رسانی به این مردم و شاد کردن دل هم‌وطنان عزیز آمادگی کامل دارد.
وی ضمن درخواست از عموم مردم برای کمک به هم‌وطنان سیل‌زده در استان‌های گلستان و مازندران خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران و بسیج همواره در سختی‌ها همراه مردم هستند و مردم را تنها نمی‌گذارند و این از افتخارات سپاه و بسیج است.
انتهای پیام

captcha