۱۱ گروه جهادی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری اعزام شدند
کد خبر: 3799672
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

۱۱ گروه جهادی به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری اعزام شدند

گروه اجتماعی ــ مسئول ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری از اعزام ۱۱ گروه جهادی به مناطق محروم استان طی ایام نوروز سال جاری خبر داد.

مرتضی کریمی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: گروه‌های جهادی به منظور خدمت‌رسانی به مردم اعزام شده و تا پایان تعطیلات سال جدید در روستاهای محروم حضور دارند.
وی با بیان اینکه اعزام دانشجویان بسیجی به مناطق محروم از روز گذشته آغاز گردیده است، عنوان کرد: این اعزام‌ها تا 11 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.
کریمی اظهار کرد: این گروه‌ها متشکل از 300 دانشجوی دختر و پسر بسیجی از دانشگاه‌های مختلف استان است.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان خاطرنشان کرد: این دانشجویان در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی، دامپزشکی، بهداشت و... به ارائه خدمت می‌پردازند.
وی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی در سه زمینه فرهنگی، اجتماعی و سازندگی؛ اردوهای جهادی را برگزار می‌کند، اضافه کرد: در عرصه اجتماعی نگاه ویژه بسیج به جمعیت حاشیه شهرها است و گروه جهادی امام حسن(ع) در حال شناسایی و رفع محرومیت‌های اجتماعی استان متناسب با اولویت‌ها هستند.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان انجام برنامه‌های متنوع فرهنگی در مناطق شناسایی شده و دورافتاده را از اولویت‌های فرهنگی اردوهای جهادی برشمرد و افزود: حضور گروه‌های جهادی فرهنگی در مناطق مختلف به صورت مستمر بوده و نتیجه اردوهای قبلی ارزیابی می‌شود.
کریمی محرومیت‌زدایی را اولویت اردوهای جهادی سازندگی در بسیج دانشجویی عنوان و اظهار کرد: آگاه‌سازی، اصلاح امورات جاری و انجام کارهای عمرانی از بخش‌های مختلف این حرکت دانشجویی است که با همکاری مردم محلی مناطق و دستگاه‌های مرتبط انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha