اجرای طرح «آرامش بهاری» در ۶ امامزاده ارومیه
کد خبر: 3799687
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

اجرای طرح «آرامش بهاری» در ۶ امامزاده ارومیه

گروه فرهنگی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه از اجرای طرح آرامش بهاری در ۶ امامزاده ارومیه خبر داد و تصریح کرد: در مجموع در لحظه تحویل سال نیز نزدیک سه هزار نفر زائر در امامزادگان ارومیه حضور یافتند.

برگزاری طرح آرامش بهاری در ۶ امامزاده ارومیه

علی بابایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه امسال طرح آرامش بهاری در ۶ امامزاده و بقاع ‌متبرکه ارومیه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این امامزادگان شامل غریب‌حسن، محمد ابراهیم، بی‌بی معصومه، سراج‌الدین، آرامگاه عرب‌باغی و بقعه خلیلان است.
وی تصریح کرد: در مجموع در لحظه تحویل سال نیز نزدیک سه هزار نفر زائر در این امامزادگان حضور یافتند و در این ارتباط، در این مکان‌های مذهبی و فرهنگی، خیمه‌های معرفت شامل غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی با حضور چهار نفر مبلغ اعزامی از قم و دو نفر مبلغ بومی، غرفه کودک و نوجوان و نیز غرفه سمعی و بصری دایر است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه بیان کرد: خوشبختانه سطح خدمات‌دهی به زائران در بقاع متبرکه و امامزادگان مطلوب بوده و به وضعیت اسکان و خدمات بهداشتی آنها به طور خاصی رسیدگی شده است.
وی گفت: در مجتمع صلواتی نان شب ارومیه همه روزه غذای نذری در بین زائران و مسافران توزیع می‌گردد.
بابایی اظهار کرد: در ایام نوروز، ضمن آماده‌سازی و غبارروبی بقاع متبرکه و امامزادگان، تا ۱۵ فروردین ماه نیز در غریب‌حسن و امامزاده محمد ابراهیم نمازهای جماعت به‌طور منظم اقامه می‌شود.
انتهای پیام

captcha