برگزاری نشست مدیران قرآنی کرمانشاه با موضوع «گام دوم انقلاب»
کد خبر: 3799700
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

برگزاری نشست مدیران قرآنی کرمانشاه با موضوع «گام دوم انقلاب»

گروه فعالیت‌های قرآنی- نشست هم‌اندیشی مدیران قرآنی استان کرمانشاه با موضوع تحقق گام دوم انقلاب در جامعه قرآنی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: در دومین هفته سال 98 نشست هم‌اندیشی مدیران قرآنی استان کرمانشاه با موضوع تحقق گام دوم انقلاب در جامعه قرآنی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به بحث و تبادل نظر مدیران جامعه قرآنی در این نشست حول محور یاد شده عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب موضوع جدیدی است که در بیانات رهبر معظم انقلاب به مردم نشان داده شد و این بیانیه به پیشرفت 40 ساله انقلاب اشاره دارد.
حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: این بیانیه رسالت مهمی برای فعالین فرهنگی ترسیم کرده و رسالتی است که اقدامات جامعه‌ساز را در جامعه پیگیری می‌کند.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه بیانیه گام دوم انقلاب را منشوری برای جامعه دانست و افزود: باید راهبردهای این بیانیه در جامعه پیگیری شود.
وی گفت: در نشست مدیران قرآنی استان راه‌کارهای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب بررسی و روند انجام کار ریشه‌ای در بندهای گام دوم انقلاب انجام خواهد شد.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: ما در قرآن گام‌های موفقیت را پیدا می‌کنیم و برطبق آن راه‌کارهایی به جامعه در سه مرحله خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی که سه محور بیانیه گام دوم انقلاب است به جامعه ارائه می‌کنیم.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: در نشست هم‌اندیشی مذکور موضوع بندهای بیانیه بررسی خواهد شد و نقطه نظرات این نشست منجر به تولیدات ذهنی در این راستا می‌شود.
وی در پایان عنوان کرد: کار برای بیانیه دوم انقلاب به صورتی تشکیلاتی و قرآن محور باشد به گونه‌ای که قرآن سند این تشکیلات باشد.
انتهای پیام

captcha