بهره‌مندی از تمام امکانات برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی
کد خبر: 3799720
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
فرماندار یزد خبر داد:

بهره‌مندی از تمام امکانات برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی

گروه اجتماعی- سیدمحمد رستگاری با اشاره به اینکه همه امکانات لازم برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی شهرستان یزد به‌کار گرفته شده است از بهره‌مندی از ظرفیت حسینیه‌ها و ورزشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد، سیدمحمد رستگاری، فرماندار شهرستان یزد شب گذشته در حاشیه مراسم افتتاح هتل سنتی کیاوش در محله تل شهر یزد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با نشست‌های متعدد ستاد خدمات سفر شهرستان یزد و پیش بینی‌هایی که انجام شد با کمترین میزان مشکل مواجه هستیم و نظارت کامل بر روند فعالیت‌های نوروزی شهرستان وجود دارد.
وی ادامه داد: در سفرهای نوروزی فقط اسکان مسافران مد نظر نیست و دیگر مسائل امنیتی، ترافیک، بازار و مسائل بهداشتی در برنامه ریزی‌ها پیش بینی شده و و در روز اول نوروز مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه رفع شد.
فرماندار یزد گفت: با توجه به موج سفرهای نوروزی که بیش از حد انتظار در شهرستان یزد وجود داشت و به مرز بحران رسید لذا از روز گذشته از حسینیه‌ها و تکایا کمک گرفته شد و همکاری بسیار خوبی بویژه در مناطق شاهدیه و زارچ که این مشکل حادتر است، وجود دارد.
رستگاری ادامه داد: خوشبختانه در بحث امنیتی نیز تاکنون مشکل خاصی وجود ندارد و با همکاری نیروی انتظامی و استفاده از معتمدین محلات برای حفظ امنیت با کمترین مشکل در این زمینه مواجه بودیم همچنین یزدی‎ها که در مهمان نوازی شهره هستند در مرکز شهر کمتر تردد دارند تا مسافران بهتر بتوانند بازدید داشته باشند که قابل تقدیر است.
فرماندار شهرستان یزد اظهار کرد: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده در روزهای آینده نیز با موج مسافران نوروزی مواجه خواهیم بود که از همه شهروندانی که دارای امکانات جهت اسکان مسافران نوروزی هستند درخواست همکاری و مساعدت را داریم.

انتهای پیام

captcha