آماده‌باش نیروهای ستاد بحران در اسفراین/ مردم نگران سد بیدواز نباشند
کد خبر: 3799736
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲

آماده‌باش نیروهای ستاد بحران در اسفراین/ مردم نگران سد بیدواز نباشند

گروه اجتماعی ــ فرماندار شهرستان اسفراین از آماده‌باش نیروهای امدادی و خدمات رسان برای مقابله با بروز هرگونه خسارتی ناشی از سیل خبرداد.

آماده باش نیروهای ستاد بحران در اسفراین/مردم نگران سد بیدواز نباشند

طاهر رستمی، فرماندار شهرستان اسفراین در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با تاکید بر آماده باش همه نیروها و دستگاه‌های ستاد بحران شهرستان اظهارکرد: همه دستگاه‌های شهرستان در آمادگی کامل می‌باشند و مردم نگرانی از این موضوع نداشته باشند.
وی با اشاره به هشدارهای هواشناسی و پیش بینی‌های اخیر مبنی بر بارش شدید باران و تگرگ در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری، گفت: همه دستگاه‌ها به همراه تجهیزات و امکانات و نیروها در آماده باش کامل بوده و همه مرخصی ها و ماموری‌تها تا اطلاع ثانوی لغو شده است .
وی با تاکید بر بسیج همه امکانات و نیروها در نزدیک ترین محل پیش بینی شده سیلاب، گفت: هم اکنون ماشین آلات و تجهیزات به همراه نیروها در نزدیک ترین مکان به محل‌های پیش بینی شده درگیر سیلاب اتراق یافته و آمادگی مقابله با هرگونه حادثه احتمالی را داشته باشند.
رستمی با تاکید بر اینکه مردم نگران سد بیدواز بر اثر جاری شدن سیل در این منطقه نباشند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اسفراین یکی از شهرستان‌های بوده که احتمال جاری شدن سیل در آن پیش بینی شده و این در حالیست که عملیات علاج بخشی سد بیدواز در این شهرستان چند سالی است که در حال انجام شدن بوده اما این سد به اندازه کافی ظرفیت خالی دارد تا سیلاب وارده را در خود جای دهد.
انتهای پیام

captcha