آمادگی جهاد دانشگاهی فارس برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی
کد خبر: 3799741
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹

آمادگی جهاد دانشگاهی فارس برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی

گروه اجتماعی ـ رئیس جهاددانشگاهی استان فارس از آماده‌سازی یکی از مجتمع‌های این نهاد برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در ایام بارندگی در شیراز خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، مظاهر بابایی، رئیس جهاد دانشگاهی فارس عصر امروز، 5 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: در شرایط بحرانی و بروز مشکلات باید از تمام ظرفیت و استعداد موجود برای رسیدن به شرایط پایدار استفاده مطلوب کرد.
وی با اشاره به حادثه سیلاب ظهر امروز در شیراز و پیش بینی تداوم بارندگیها در این شهر، گفت: جهاددانشگاهی نیز از تمام بضاعت و امکانات در اختیار خود برای کمک به مدیریت شهری در خصوص اسکان مسافران استفاده خواهد کرد.
بابایی تاکید کرد: ساختمان مجتمع عدالت جهاددانشگاهی، که اکنون به عنوان مرکز آموزش جامع علمی کاربردی استفاده می‌شود، آماده شده تا در صورت نیاز، بخشی از مسافران در آن محل اسکان داده شوند.
رئیس جهاددانشگاهی فارس گفت: دستورات لازم برای تامین گرمایش، تجهیز ساختمان به زیرانداز و تامین لوازمی نظیر پتو داده شده است.
بابایی با بیان اینکه هماهنگی لازم با دستگاه‌های ذیربط برای آماده سازی ساختمان مجتمع عدالت جهاددانشگاهی فارس انجام شده است، گفت: امیدواریم که جهاددانشگاهی در این شرایط نیز بتواند سهم خود در خدمت رسانی مناسب به شهروندان و مسافران را ایفا کند.
رئیس جهاددانشگاهی فارس با یادآوری اینکه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و خبرگزاری قرآنی (ایکنا) نیز، در زمینه اطلاع‌رسانی، همواره پای کار بوده‌اند، گفت: تلاش ما این است که توسط این خبرگزاری‌ها، اطلاعات دقیق و موثقی را در اختیار مخاطبان قرار دهیم.
بابایی ضمن همدردی با حادثه دیدگان سیلاب اخیر شیراز، ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همراهی تمام مسئولان و دستگاه‌های مسئول، در آینده شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.
انتهای پیام

captcha