پیش‌بینی‌های لازم برای میزان افزایش حجم آب رودخانه‌های خرم‌آباد و کشکان انجام گیرد
کد خبر: 3799746
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵

پیش‌بینی‌های لازم برای میزان افزایش حجم آب رودخانه‌های خرم‌آباد و کشکان انجام گیرد

گروه اجتماعی ـ استاندار لرستان از انتخاب مدیران ویژه بحران برای شهرستان‌های خرم‌آباد و پلدختر خبرداد و گفت: باید پیش‌بینی‌های لازم برای میزان افزایش حجم آب رودخانه‌های خرم‌آباد و کشکان طی ساعات آینده را به سرعت و دقت انجام دهیم.

خبه گزارش ایکنا از لرستان، دکتر سید موسی خادمی، استاندار لرستان امروز دوشنبه، پنجم فروردین در جلسه ستاد بحران لرستان،  اظهار کرد: استان لرستان همچنان در معرض بحران است و نباید تصور کرد که بحران و خطر سیلاب برطرف شده است.
وی با بیان این‌که دستگاه‌های اجرایی باید نیازمندی‌هایی که برای رفع مشکلات مردم دارند را اعلام کنند، افزود: تمامی نیازها و کمبودهای استان برای مقابله با بحران اخیر را در اختیار مسئولان کشوری قرار داده‌ایم و در آینده نزدیک این نیازها از طرق مختلف ازجمله از استان‌های هم‌جوار تامین خواهند شد.
استاندار لرستان اظهار کرد: باید پیش‌بینی‌های لازم برای میزان افزایش حجم آب رودخانه‌های خرم‌آباد و کشکان طی ساعات آینده را به سرعت و دقت انجام دهیم و با توجه به این پیش‌بینی اقدامات بعدی را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.
خادمی، دکتر مرادپور و مهندس ابراهیمی را به‌عنوان مدیران ویژه شهرستان‌های خرم‌آباد و پلدختر انتخاب و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید امکانات خود را به مناطق آسیب‌دیده انتقال دهند و منتظر دستور از جانب استانداری نباشند.
نماینده عالی دولت در استان خاطر نشان کرد: از مردم استان انتظار داریم به اخطارهایی که از طرف دستگاه‌های اجرایی صادر شده عمل کنند

انتهای پیام.

captcha