پیام امام جمعه شیراز در پی وقوع سیل
کد خبر: 3799747
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷

پیام امام جمعه شیراز در پی وقوع سیل

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز پس از وقوع حادثه سیلاب در این کلانشهر و کشته و مصدوم شدن شماری از هموطنان، پیامی صادر کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس و امام جمعه شیراز به دنبال وقوع حادثه سیلاب در شیراز که به کشته و مصدوم شدن شماری از هموطنان انجامید، پیامی صادر کرد.
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه تلخ و اسفبار وقوع سیل در شهر شیراز که منجر به کشته شدن بیش از ۱۷ نفر و مجروح شدن شماری از شهروندان و میهمانان عزیز نوروزی در این شهر شده است، موجب تالم و ناراحتی عمیق گردید.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار این عزیزان، از همه دستگاه‌های مسئول به ویژه مجموعه شهرداری شیراز، فرمانداری شیراز، استانداری فارس، ستاد مدیریت بحران و ارگان‌های نظامی درخواست می‌کنم در یاری رساندن به سیل‌زدگان و تلاش برای مهار تبعات این بحران، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند و در شرایط حساس کنونی، هیچ اولویتی را مهمتر از این کار قلمداد نکنند.
همچنین ضروریست که ائمه محترم جماعات و هیئت امنای مساجد و حسینیه ها تدابیری اتخاذ نمایند تا شهروندان و میهمانان نوروزی بتوانند علاوه بر مکان‌های از پیش تعیین شده، از شبستان مساجد و حسینیه های سطح شهر نیز جهت اسکان استفاده نمایند.
همچنین از عموم شهروندان عزیز شیرازی تقاضا می‌کنم ضمن حفظ آرامش، از توجه به شایعات پرهیز نموده و اخبار را تنها از طریق مراجع و رسانه‌های رسمی پیگیری نمایند.
انتهای پیام

captcha