سالن‌های ورزشی خراسان‌شمالی در حالت آماده‌باش
کد خبر: 3799842
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
در پی بارش باران و جاری شدن سیل صورت گرفت؛

سالن‌های ورزشی خراسان‌شمالی در حالت آماده‌باش

‍گروه اجتماعی ــ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی از آماده‌باش سالن‌های ورزشی در سراسر این استان برای اسکان مسافران نوروزی در پی بارش باران و احتمال جاری شدن سیل خبر داد.

سالن‌های خراسان‌شمالی در حالت آماده باش

کوروش بهادری، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با اشاره به بارش باران و احتمال جاری شدن سیل در برخی شهرستان‌های استان گفت: سالن‌های ورزشی سراسر استان خراسان شمالی اعم از روستاها، بخش‌ها، شهرها و شهرستان های این استان در حالت آماده باش قرار دارند.
وی افزود: در صورت بروز سیل در هر شهرستانی، سالن‌های ورزشی این مناطق برای اسکان در اختیار مردم و مسافران نوروزی قرار می‌گیرند. بهادری عنوان کرد: در بجنورد نیز سالن های مجموعه های ورزشی علیدخت و تختی برای این امر در نظر گرفته شده اند.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی یادآور شد: به رؤسای ادارات ورزش و‌ جوانان شهرستان‌های استان و همچنین رؤسای هیئت‌های ورزشی آنها که بنا به اعلام هواشناسی بیشتر در معرض خطر سیل قرار دارند، اعلام شده است، در صورت بروز هرگونه مشکل، در وحله ی اول سالن‌ها را در اختیار افراد قرار دهند، و در مرحله ی دوم با هماهنگی ستاد بحران، شروع به کمک کنند.
بهادری با اشاره به جمع آوری کمک‌هایی از سوی ورزشکاران و سازمان های مردم نهاد جوانان خراسان‌شمالی برای مردم سیل زده استان و سایر نقاط کشور با هماهنگی دستگاه های مربوطه، گفت: هم اکنون این کمک ها در حال جمع آوری است که به زودی به سمت شمال کشور ارسال خواهد شد.
وی با اعلام اینکه مردم سراسر استان همراه و همیار آسیب دیدگان سیل در کشور هستند، افزود: در صورت اعلام نیاز از سوی ستاد بحران کشور، جامعه ورزش این استان حاضرند تا برای کمک به عزیزان آسیب دیده حرکت کنند.
انتهای پیام

captcha