تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌ها و مراکز اقامتی خراسان‌شمالی
کد خبر: 3799847
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌ها و مراکز اقامتی خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌شمالی گفت: با توجه به شرایط آب و هوا و وضعیت پیش آمده برای مسافران، هتل ها و مراکز اقامتی استان با 20 الی 50 درصد تخفیف ارائه خدمت می کنند.

تخفیف 50درصدی هتل ها و مراکز اقامتی خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، حبیب یزدان‌پناه، مدیرکل میراث فرهنگی استان خراسان‌شمالی با بیان اینکه در روزهای اخیر بارش باران و سیلاب در اکثر استان‌های کشور سفرهای نوروزی را با مشکل روبرو کرده است، افزود: برای رفاه حال هموطنان این تخفیف‌ها اعمال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه آمادگی و هماهنگی لازم برای اسکان مسافران انجام شده است، اظهار کرد: تلاش ستاد اجرایی خدمات سفر استان بر این مبنا است تا درهوای بارانی مسافران در راه مانده بدون اسکان نمانند.
دبیرستاد خدمات سفر خراسان شمالی عنوان کرد: مقدمات لازم در صورت بروز مشکل برای اسکان مسافران در اماکن عمومی و دولتی پیش بینی شده است.
یزدان پناه با اشاره به اینکه در این شرایط، ستاد اسکان فرهنگیان از مسافران غیرفرهنگی نیز پذیرش خواهد داشت گفت:اعضای ستادخدمات سفر با آمادگی کامل در ایستگاه های استقبال از مسافر حضور فعال دارند.
انتهای پیام

captcha