تمام امکانات مهندسی سپاه فجر؛ در خدمت مردم/ تا پایان امدادرسانی در کنار مردم هستیم
کد خبر: 3799862
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

تمام امکانات مهندسی سپاه فجر؛ در خدمت مردم/ تا پایان امدادرسانی در کنار مردم هستیم

گروه اجتماعی ـ جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با اشاره به وقوع سیل در شیراز تأکید کرد که تمام امکانات مهندسی سپاه فجر در خدمت مردم است و تا پایان فرایند امدادرسانی در کنار مردم هستیم.

به گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس امروز، 6 فروردین‌ماه با حضور در مناطق جنوب شهرستان شیراز از میزان خسارات بارش باران اخیر بازدید کرد و وضعیت امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل را مورد ارزیابی قرار داد.
وی در دیدار با جمعی از ساکنان جنوب شیراز با تاکید بر اینکه نیروهای سپاه و بسیج تا پایان فرآیند امدادرسانی در کنار مردم حضور خواهند داشت، گفت: تمام نیروها و امکانات مهندسی و پزشکی سپاه استان فارس در حالت آماده باش هستند و تا این لحظه خدمات بسیار خوبی به حادثه دیدگان سیل ارائه شده است.
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با بیان اینکه 3500 نفر از مسافران نوروزی و آسیب دیدگان سیل اخیر در سالن‌های ورزشی 9 دی و حسینیه‌های سپاه فجر اسکان داده شده‌اند، گفت: سپاه فجر با کمک خیرین بسیجی تلاش کرده است خدمات مناسب را از نظر تغذیه، پزشکی و بهداشت به این مهمانان نوروزی استان فارس ارائه کند.
بوعلی گفت: از ساعات اولیه بروز حادثه تمام نیروها و امکانات مهندسی و پزشکی سپاه استان فارس بصورت آماده باش درآمدند و تا این لحظه خدمات بسیار خوبی به حادثه دیدگان سیل ارائه شده است.
وی با قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران امدادرسانی به مردم، تاکید کرد: مواردی از آبگرفتگی بر اثر بارش باران در مناطق جنوب شیراز مشاهده می‌شود و مسئولان استان فارس باید نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم حاشیه جنوب شهر شیراز داشته باشند.
انتهای پیام

captcha