رشد و تعالی انقلاب مرهون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است
کد خبر: 3799867
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

رشد و تعالی انقلاب مرهون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تعامل و همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی با بنیاد، حل مشکلات جامعه ایثارگری را تسریع می‌‌بخشد، گفت: رشد و تعالی انقلاب مرهون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است.

رشد و تعالی انقلاب مرهون جانفشانی‌ های شهدا و ایثارگران استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید استان، عباس پورحسن مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان عجب ‌شیر اظهارکرد: خدمت به جامعه ایثارگری و تکریم آنها، توفیقی الهی و افتخاری بزرگ است.
وی ارائه ایده و نظرات سازنده از سوی کارکنان را در پویایی و رشد بنیاد مهم عنوان کرد و گفت: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید نگرش سازمانی را ملاک و معیار کار خود قرار دهند و از تمام توان خود در جهت تحقق سیاست‌ ها و اهداف سازمانی استفاده کنند.
پورحسن با بیان اینکه ایجاد انگیزه و ارتقا بهره ‌وری کارکنان در جهت تحقق اهداف سازمانی مؤثر است، اظهار داشت: باید از دانش علمی، خلاقیت ‌ها و ظرفیت‌ های کارکنان در راستای پیشبرد امور نهایت بهره را ببریم تا خدمات بهتر و مناسب ‌تری به خانواده ‌های معزز شاهد و ایثارگر ارائه کنیم.
وی با اشاره به نقش مهم و محوری خانواده‌ های شاهد و ایثارگر در تحقق اهداف و آرمان ‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: رشادت، ایستادگی و پایمردی این اسوه‌ های صبر و ایثار، موجب شده تا توطئه ‌های دشمنان یکی پس از دیگری نقش بر آب شود.
در این مراسم احمد خیرخواه به عنوان رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان عجب ‌شیر منصوب و از خدمات و فعالیت ‌های سلمان اسلامی رئیس پیشین این بنیاد تقدیر شد.

انتهای پیام

captcha