بالا بودن وسعت بارندگی‌ها در الیگودرز/امکانات موجود جوابگوی نیازها نیست
کد خبر: 3799870
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

بالا بودن وسعت بارندگی‌ها در الیگودرز/امکانات موجود جوابگوی نیازها نیست

گروه اجتماعی ـ نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وسعت بارندگی‌ها زیاد است و امکانات موجود جوابگوی نیازها نیست، افزود: در تلاش هستیم تا از امکانات سایر استان‌ها برای تسریع در مرتفع کردن مشکلات شهرستان الیگودرز کمک بگیریم.

بالا بودن وسعت بارندگی‌ها در الیگودرز/امکانات موجود جوابگوی نیازها نیستبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد خدابخشی، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی امروز، ششم فروردین در ستاد مدیریت بحران این شهرستان، گفت: وسعت بارندگی‌ها زیاد است و امکانات موجود جوابگوی نیازها نیست.
وی افزود: در تلاش هستیم تا از امکانات سایر استان‌ها برای تسریع در مرتفع کردن مشکلات شهرستان الیگودرز کمک بگیریم.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با در خواست از ستاد مدیریت بحران کشور و استان برای کمک بیشتر به مردم الیگودرز، گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر ضمن آبگرفتگی معابر شهری به بخش‌های شیلات، راه، تلفن، اینترنت وقنات‌ها خسارت وارد شد.
کشکولی، فرماندار شهرستان الیگودرز نیز در این جلسه، گفت: یک‌صد منزل مسکونی روستایی و شهری بین 40 تا صد در صد خسارت دیدند و برق 20 روستا نیز بر اثر بارش برف و باران قطع شده است.

بارش برف در شمال و شرق و باران در مرکز، جنوب و غرب لرستان

برف در ششمین روز بهار شهرستان‌های دلفان، سلسله، بروجرد، دورود، از نا و الیگودرز را سفید پوش کرد.بیشترین بارش برف در شهرستان دلفان به ثبت رسیده است.
در حالی‌که در مناطق شمالی و شرقی لرستان شاهد بارش برف هستیم در مناطق مرکزی، جنوبی و غربی بارش‌ها به صورت باران گزارش شده است.

قطع راه ارتباطی 50 روستا و برق و گاز 20 روستا

بهمنی، فرماندار شهرستان دلفان نیز در رابطه‌با سیل در این شهرستان گفت: ساکنان 20 روستا در این شهرستان هم گاز و برق ندارند.
وی افزود: سیل بخش عمده‌ای از دشت‌های شهرستان دلفان را در برگرفته و 20 درصد مزارع کشاورزی و باغات این شهرستان را از بین برده است همچنین واحد دامداری سنتی و یک واحد پرورش ماهی هم بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل تخریب شد.
فرماندار شهرستان دلفان اضافه کرد: هم‌اکنون بارش شدید برف در دلفان ادامه دارد و با تلاش نیروهای راهداری همه محورهای اصلی این شهرستان باز است.

انتهای پیام

captcha