آمادگی 80 گروه جهادی البرز برای اعزام به مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران
کد خبر: 3799877
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

آمادگی 80 گروه جهادی البرز برای اعزام به مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه البرز از آمادگی ۸۰ گروه جهادی برای اعزام به مناطق سیل‌زده استان گلستان و مازندران خبرداد.

آمادگی 80 گروه جهادی البرز برای اعزام به مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران

به گزارش ایکنا از البرز، سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه البرز، 6 فروردین در جلسه شورای مدیریت بحران که در سالن شهدای استانداری البرز برگزار شد، اظهارکرد: سپاه از دو روز پیش قرارگاه کمک‌رسانی را در استان البرز تشکیل داد.
وی با اشاره به اینکه با هماهنگی با فرماندهی سپاه گلستان اولین برآورد نیازمندی‌ها از سپاه گلستان تهیه شد، افزود: در اولین مرحله هزار تخته پتو از استان البرز به استان گلستان ارسال شد و همچنین تعدادی پمپ آب نیز تهیه شد چرا که برای تخلیه منازل از آب گرفتگی نیاز به پمپ آب است.
مولایی با بیان اینکه سپاه استان البرز قرارگاه خود را در استان گلستان راه‌اندازی کرده است، عنوان کرد: 80 گروه جهادی برای اعزام به مناطق سیل‌زده استان گلستان و مازندران آماده هستند که در صورت اعلام نیاز اعزام می‌شوند.
فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه تخلیه آب موضوع مهمی است، تصریح کرد: حوادث شبیه به سیل سیجان هم ممکن است در استان تکرار شود و ریزش بهمن و کوه در محور اتفاق بیفتد.
این مسئول با اشاره به اینکه برای خدمت‌رسانی در نقاط محور کرج -چالوس هشت نقطه شناسایی شده که سپاه مستقر شود، تصریح کرد: گروه‌های جهادی برای زمان حوادث آماده هستند.
انتهای پیام

captcha