برق ۷۸ روستای پلدختر وصل شد
کد خبر: 3799933
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

برق ۷۸ روستای پلدختر وصل شد

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل شرکت برق لرستان گفت: برق ۷۸ روستای پلدختر که در اثر سیل قطع شد بود، وصل شد.

برق ۷۸ روستای پلدختر وصل شدبه گزارش ایکنا از لرستان، فریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت برق لرستان امروز، 7 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان این‌که در اثر سیل اخیر برق ۸۳ روستای شهرستان پلدختر قطع شد، گفت: ۶۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط(۲۰ کیلوولت) و ۲۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۲۹ دستگاه پست هوایی برق در اثر سیل تخریب شد.
وی اضافه کرد: در جلسه مدیریت بحرانی که تشکیل دادیم مصوب شد که ۱۵ اکیپ از نیروهای اجرایی مدیریت برق شهرستان‌های خرم‌آباد، کوهدشت، دورود و رومشکان به عنوان نیروهای کمکی در اسرع وقت به پلدختر اعزام شوند.
مدیرعامل شرکت برق لرستان یادآور شد: ستاد بحران این شرکت تمام نیروهای اجرایی شهرستان پلدختر را نیز بسیج و به اکیپ‌های کمکی افزوده و راهی مناطق سیل‌زده شهرستان کردند.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار حاصله ۸۳ روستای شهرستان پلدختر بی‌برق شده بودند که بلافاصله نیروهای اجرایی برای تأمین برق آنها از روز دوشنبه وارد عمل شده و تا عصر امروز سه‌شنبه ۷۸ روستا مجددا برقدار شدند.
مدیرعامل شرکت برق لرستان گفت ۱۲۰۰ خانوار در این سیل ویرانگر بی‌برق شده بودند که فقط ۵ روستا با ۶۵ خانوار بی‌برق هستند و با تلاش شبانه‌روزی نیروها ۷۸ روستا با ۱۱۳۵ خانوار برقدار شدند.
وی خسارات وارده در حوزه مدیریت برق شهرستان پلدختر را ۱۵.۸ میلیارد تومان اعلام و ابراز کرد: ۶۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۲۷کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۲۹ دستگاه پست هوایی در این منطقه به‌طور کلی تخریب شده است.

انتهای پیام

captcha