بهره‌مندی از ظرفیت جوانان در مدیریت شهری سمنان
کد خبر: 3799938
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

بهره‌مندی از ظرفیت جوانان در مدیریت شهری سمنان

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه باید از ظرفیت جوانان در مدیریت شهری استان استفاده شود، گفت: باید از ظرفیت جوانان و داشته‌های بومی برای رشد و توسعه استان بیشتر بهره‌گیری شود.

استفاده ازظرفیت جوانان در مدیریت شهری سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، عصر روز گذشته، 6 فروردین‌ماه در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار سمنان با اشاره به اینکه  نام‌گذاری سال جدید به نام «رونق تولید» توسط رهبر معظم انقلاب بسیار حائز اهمیت است اظهار کرد: شهرداری‌ها یکی از نهادهایی هستند که می‌توانند در تحقق شعار «رونق تولید» نقش بسزایی داشته باشد که مدیران مدیریت شهری باید در این راستا بکوشند.

آیت‌الله شاهچراغی بر لزوم استفاده از امکانات و ظرفیت‌های شهری به‌ویژه ظرفیت‌های بومی تأکید کرد و افزود: با توجه به این فرصت‌ها می‌توان شاهد رشد شهری باشیم.

امام جمعه سمنان متذکر شد: شهرداران استان در استفاده از ظرفیت جوانان و داشته‌های بومی برای رشد و توسعه استان توجه بیشتری داشته باشند و به اجناس، اقلام و کالاهای تولیدی داخل استان بیش‌ازپیش توجه شود تا رونق تولید در استان را شاهد باشیم.

شاهچراغی ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری سمنان در ایام نوروز گفت: نشاط اجتماعی می‌تواند در ارتقای فرهنگی شهرها در سراسر استان اثرگذار باشد که باید این مهم موردتوجه شهرداران باشد.

انتهای پیام

captcha