هم‌اکنون تمامی محورهای جنوب ‌کرمان باز و تردد در جریان است
کد خبر: 3799972
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

هم‌اکنون تمامی محورهای جنوب ‌کرمان باز و تردد در جریان است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه هم‌اکنون تمامی محورهای جنوب استان باز و تردد در جریان است، گفت: به جهت احتمال شدید بارندگی در ارتفاعات و جاری شدن سیلاب در رودخانه‌ها احتمال سیلابی شدن آبنماها به ویژه در محور رودبار ـ ایرانشهر وجود دارد.

به گزارش ایکنا از کرمان، ‌به نقل از اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان ، مسعود جمیلی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان امروز چهارشنبه، 7 فروردین گفت: تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری و گشت‌های راهداری در سطح محورهای ارتباطی جنوب استان حکایت از بارش باران در تمام محورهای حوزه استحفاظی جنوب استان کرمان دارد.
وی افزود: هشدارهای سازمان هواشناسی برای امروز در جنوب استان کرمان بارش شدید باران پیش‌بینی شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر 185 نفر راهدار و 145 دستگاه راهداری در آماده‌باش کامل هستند به رانندگان توصیه کرد در هنگام بارندگی در جاده‌ها جوانب احتیاط را رعایت و به توصیه‌های راهداران و اطلاعیه‌های مرکز مدیریت راه‌ها که از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی اطلاع رسانی می‌شود، توجه کنند.
جمیلی افزود: رانندگانی که در هنگام بارندگی در حاشیه راه‌ها توقف می‌کنند توجه داشته باشند در این مواقع دید راننده و خودروی در حال حرکت به علت شرایط جوی کاهش می‌یابد که خطر برخورد را افزایش می‌دهد.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون کلیه محورهای جنوب استان باز و تردد در جریان است، اظهارکرد: به جهت احتمال شدید بارندگی در ارتفاعات و جاری شدن سیلاب در رودخانه‌ها احتمال سیلابی شدن آبنماها به ویژه در محور رودبار _ایرانشهر وجود دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از آماده‌باش مرکز مدیریت راه‌ها برای رصد وضعیت جوی و هماهنگ کننده گشت‌های راهداری خبر داد.
انتهای پیام

captcha