آبگرفتگی مسجد وکیل مرتفع شد/ تداوم توزیع آب و غذا از محل موقوفات شیراز
کد خبر: 3799993
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

آبگرفتگی مسجد وکیل مرتفع شد/ تداوم توزیع آب و غذا از محل موقوفات شیراز

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به آبگرفتگی روز گذشته مسجد وکیل شیراز گفت: بحمد الهی با تلاش‌های صورت گرفته این مشکل برطرف شده است.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به انتشار تصاویری از آبگرفتگی در محوطه زندیه اعم از بازار و مسجد وکیل در فضای مجازی گفت: روز گذشته به‌دلیل شدت بارندگی‌ها آب وارد مسجد وکیل شد.
وی افزود: به‌دلیل اینکه مسجد وکیل در فاصله بالاتری نسبت به بازار وکیل قرار دارد، آب کمتری هم نسبت به بازار وارد آن شد اما با تلاش‌های صورت گرفته این مشکل برطرف شده است.
موسوی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون مسجد وکیل آماده بازدید مسافران نوروزی است، گفت: مساجد تاریخی دیگری نظیر نصیرالملک و جامع عتیق در این بارندگی دچار آبگرفتگی و مشکل نشدند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در ادامه سخنان خود از تداوم توزیع آب و غذا در میان سیل‌زدگان شیراز از محل موقوفات خبر داد و گفت: علاوه بر توزیع روزانه 3 هزار پرس غذا از محل موقوفه معزالوزاره، روزانه 2 هزار پرس غذا از محل موقوفه صاحبدیوانی و 2 هزار شل آب معدنی شرکت موقوفه اطهر آب استان فارس میان سیل‌زدگان شیراز توزیع شده و می‌شود.
انتهای پیام

captcha