رونق تولید در گرو ترویج مصرف کالای داخلی است
کد خبر: 3800097
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

رونق تولید در گرو ترویج مصرف کالای داخلی است

گروه اقتصادی- رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: ترویج مصرف کالای داخلی به رونق تولید و توسعه اقتصادی کشور کمک می‌کند.

رونق تولید در گرو ترویج مصرف کالای داخلی است

محمد جواد کولیوند، رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری هوشمندانه بوده و رونق تولید در تمام ابعاد از جمله صنعت، کشاورزی، دانش بنیان و خدمات باید مورد توجه قرارگیرد.
وی افزود: رونق تولید در بخش‌های صنعتی و کشاورزی بخش قابل توجهی از مشکلات را در حوزه اشتغال مرتفع می‌سازد و معیشت مردم تحت تاثیر فشارهای متعدد قرار نمی‌گیرد.
کولیوند گفت: یکی از مباحث جدی که در بحث رونق تولید باید مدنظر قرار گیرد توجه ویژه به کالاهای داخلی و سرمایه‌گذاری دراین بخش است.
وی ادامه داد: با تنوع بخشی در کالاهای داخلی و افزایش کیفیت هرچه بیشتر آن‌ها در مقایسه با کالاهای خارجی می‌توان گام‌های موثری را در این زمینه برداشت.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به جنگ روانی که ازسوی معاندان نظام اسلامی مبنی بر در پیش بودن سال سخت در سال 98 راه افتاده باید هرچه بیشتر در حوزه استفاده از ظرفیت‌های داخلی اقدامات موثرتری را انجام داد.
کولیوند اضافه کرد: هدف اعتلای جمهوری اسلامی است و در شرایط فعلی احزاب متعدد باید اختلاف نظرها و سلیقه ها را کنار گذاشته و منسجم و متحد دراین زمینه عمل کنند.
انتهای پیام

captcha