اسکان بیش از ۱۲۰ هزار نفر در مدارس سمنان
کد خبر: 3800202
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

اسکان بیش از ۱۲۰ هزار نفر در مدارس سمنان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اسکان بیش از ۱۲۰ هزار نفر در مدارس این استان در یک هفته اول تعطیلات نوروزی خبر داد.

اسکان بیش از 120 هزار نفر در مدارس سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد دستورانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان عصر روز گذشته، 8 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به مجموع اسکان یافتگان در مدارس استان استان از ابتدای سال جدید تاکنون اظهار کرد: آمار اسکان نوروزی تا پایان هفتمین روز از فروردین ماه 98 به ۱۲۰ هزار و ۴۹۸ نفر روز رسیده است .

دستورانی با بیان اینکه تا پایان هفتمین روز از فروردین مجموعا ۸۰ هزار و ۳۳۲ نفر در مدارس استان اسکان یافته‌اند افزود: ۲۷ هزار و ۶۰۳ نفر از آنان غیرفرهنگی و ۴۹ هزار و ۸۱۹ نفر فرهنگی بوده‌اند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به وقوع سیل در بسیاری از نقاط کشور از آمادگی برای ارائه خدمات اقامتی به مسافران خبر داد و گفت: روز گذشته ۸ هزار و ۶۰۶ نفر در مراکز رفاهی و مدارس استان اسکان یافتند که در مجموع، تا کنون ۱۷ هزار و ۸۴۷ خانوار در مراکز رفاهی و مدارس اسکان یافته‌اند .

به گفته وی؛ مسافران و گردشگران تا پایان تعطیلات و عادی شدن شرایط جوی می‌توانند از خدمات اقامتی این اداره کل بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

captcha