کمک‌ هزینه پژوهشی آلمان در حوزه دین و شهرنشینی
کد خبر: 3800350
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

کمک‌ هزینه پژوهشی آلمان در حوزه دین و شهرنشینی

گروه بین‌الملل ـ مرکز «ماکس وبر» برای مطالعات پیشرفته اجتماعی و فرهنگی واقع در دانشگاه «ارفورت»( Erfurt) آلمان به شماری از پژوهشگران علاقمند به تحقیق در حوزه دین و شهرنشینی، کمک هزینه پرداخت می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ این کمک‌ هزینه از اول سپتامبر ۲۰۱۹(دهم شهریورماه سال جاری) به مدت ۳ تا ۶ ماه در اختیار پژوهشگران قرار می‌گیرد و افرادی که کمک‌هزینه را دریافت می‌کنند باید در ارفورت ساکن شوند.

بنا به اعلام رایزنی فرهنگی ایران در آلمان؛ این کمک‌ هزینه به متقاضیان فعال در حوزه علوم انسانی و محققانی که در رشته‌های تاریخ و تاریخ ادیان کار می‌کنند، تعلق می‌گیرد، همچنین پژوهشگرانی که در حوزه جامعه‌شناسی و مطالعات شهری (با تمرکز بر تحولات تاریخی و مذهبی) فعالیت دارند، نیز می‌توانند برای این کمک‌هزینه اقدام کنند. این کمک‌هزینه از سوی بنیاد پژوهش آلمان تأمین می‌شود.

متقاضیان برای کار تحقیقاتی در مرکز ماکس وبر باید به زبان‌های انگلیسی و آلمانی مسلط باشند و یک طرح تحقیقاتی برای کار ارائه دهند. پژوهشگران همچنین باید در زمان کار در مرکز ماکس‌وبر در تمام فعالیت‌های این مرکز همکاری داشته باشند.

علاقمندان به دریافت این کمک‌ هزینه باید درخواست خود را به همراه طرح تحقیقاتی، روش تحقیق، برنامه کاری، مقالات چاپ شده، کپی مدارک تحصیلی و رزومه به صورت فایل پی‌ دی‌ اف برای مسئولان دانشگاه ارفورت ارسال کنند.

انتهای پیام

captcha