توزیع شیر و لبنیات در میان خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل در شهرک سعدی شیراز
کد خبر: 3800372
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
به‌همت خانه مطبوعات فارس و شرکت لبنیات رامک انجام شد؛

توزیع شیر و لبنیات در میان خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل در شهرک سعدی شیراز

گروه اجتماعی ـ قائم مقام خانه مطبوعات و رسانه‌های استان فارس از توزیع ۱۸۰۰ پاکت شیر و ۲۴۰ قالب پنیر در میان یک صد خانواده آسیب دیده از سیل در شهرک سعدی خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، سید غیاث ملک حسینی، قائم مقام خانه مطبوعات و رسانه‌های استان فارس امروز، 10 فروردین از توزیع ۱۸۰۰ پاکت شیر و ۲۴۰ قالب پنیر در میان یکصد خانواده آسیب دیده از سیل در شهرک سعدی خبر داد و گفت: این اقدام خداپسندانه در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی اهالی رسانه استان و با مشارکت قابل تقدیر شرکت لبنیات رامک انجام شده است.
وی با بیان اینکه خانه مطبوعات و رسانه‌های فارس به نمایندگی از اهالی رسانه این استان تلاش می‌کند با هم افزایی توان خبرنگاران، عکاسان خبری و سایر فعالان رسانه‌ای، نقش آنها را در مشارکت‌های اجتماعی پر رنگ‌تر کند، اظهار امیدواری کرد اهالی رسانه استان علاوه بر پوشش خبری و تصویری اقدامات دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و همچنین بیان مشکلات شهروندان آسیب دیده از سیل، بتوانند نقش فعال‌تری در رفع نیازهای ضروری این گروه از همشهریان عزیز داشته باشند.
ملک حسینی، هدف از اجرای این برنامه را نشان دادن حس همدردی و همراهی اهالی رسانه با خانواده‌های آسیب دیده از سیل عنوان کرد و افزود: حضور در یک فعالیت عام المنفعه، کاهش بار روانی خانواده‌های آسیب دیده و تاکید بر روحیه مشارکت جمعی و اجتماعی اصحاب رسانه از دیگر اهداف این اقدام بوده است.
رئیس کمیته رفاهی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خشک شدن رسوبات باقی مانده از سیل و شدت یافتن گرد و غبار در شهرک سعدی و برخی از خیابان‌های اطراف آن، یکی از دلایل توزیع شیر و لبنیات در این منطقه را محافظت از سلامت کودکان و افراد سالمند در مقابل بیماری های ناشی از تشدید ریزگردها عنوان کرد و افزود: بیش از یکصد خانواده ساکن در کوچه‌های هفده، نوزده، بیست و یک و بیست و سه خیابان وفایی واقع در شهرک سعدی از بسته‌های سلامت توزیع شده بهره‌مند شدند.
قائم مقام خانه مطبوعات و رسانه‌های استان فارس با تاکید بر اینکه شهروندان و دستگاه‌های اجرایی باید به تامین سلامت کودکان و سالمندان توجه بیشتری داشته باشند، گفت: ضروری است در کنار تهیه اقلام و مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌های آسیب دیده از سیل، حفظ و ارتقای سلامت کودکان و سالمندان نیز از نظر شهروندان گرامی دور نماند.
وی با تقدیر از اقدام به موقع و خداپسندانه شرکت لبنیات رامک در تحقق این مهم، ابراز امیدواری کرد در روزهای آینده با مشارکت سایر شرکت‌های لبنیاتی استان، تعداد بیشتری از آسیب‌دیدگان سیل در منطقه سعدی و سایر مناطق، از این خدمت بهره‌مند شوند.
ملک حسینی همچنین از تامین و توزیع لوازم‌التحریر و لوازم‌التحصیل دانش‌آموزان آسیب‌دیده از سیل خبر داد و گفت: به یاری خداوند و با مشارکت اهالی رسانه این اقدام مهم نیز در هفته جاری به سرانجام خواهد رسید و با شناسایی دانش‌آموزان آسیب دیده، بخشی از ملزومات تحصیلی آنها تهیه و توزیع خواهد شد.
قائم مقام خانه مطبوعات و رسانه‌های استان فارس در پایان از همه اهالی رسانه برای مشارکت و حضور در این اقدام خداپسندانه دعوت به عمل آورد.
انتهای پیام

captcha