برگزاری مسابقه مجازی «بخوان»
کد خبر: 3800482
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

برگزاری مسابقه مجازی «بخوان»

گروه مسابقات ــ مسابقه «بخوان» تا ۲۵ فروردین در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز به صورت حضوری، همچنین به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد خبری سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، تا پایان ایام برگزاری مسابقه «بخوان» تا ۲۵ فروردین، در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز برپا می‌شود و به 36 نفر از برندگان، تبلت اهدا خواهد شد.
دو روش برای شرکت در مسابقه وجود دارد که مخاطبان می‌توانند یکی یا هر دو را امتحان کنند. راه اول این است در محل مسابقات در مصلای امام خمینی(ره) حاضر شوند و راه دوم این است که به‌صورت مجازی و از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام در مسابقه شرکت کنند.
حمیدیا، مسئول فضای مجازی روابط عمومی سازمان اوقاف کشور با بیان اینکه (quranpress) آدرس صفحه مسابقه در اینستاگرام است، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند در تهران در ایستگاه‌های مختلف مترو، آستان امامزادگان صالح(ع)، عبدالعظیم(ع)، یحیی(ع) و سیده حمیده خاتون(س) یا بوستان‌هایی مانند نهج‌البلاغه، گفت‌وگو، پل طبیعت، دریاچه چیتگر و ... حاضر شوند و با یکی از طرح‌های مفهومی قرآنی عکس بگیرند و عکسشان را با هشتگ #اقراء در صفحه اینستاگرامشان منتشر و صفحه ما را منشن کنند.

انتهای پیام

captcha