کنگره مشاهیر کُرد به نیمه دوم خردادماه موکول شد
کد خبر: 3800488
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

کنگره مشاهیر کُرد به نیمه دوم خردادماه موکول شد

گروه فرهنگی ــ استاندار کردستان گفت: برای برگزاری بهتر و با کیفیت جشنواره کنگره مشاهیر کُرد از ششم اردیبهشت به نیمه دوم خردادماه موکول شد.

به گزارش ایکنا از کردستان؛ بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز، 11 فروردین ماه در جلسه هماهنگی کنگره مشاهیر کُرد با بیان اینکه هدف ما از برگزاری کنگره مشاهیر کُرد نمایشی نیست افزود: در این کنگره باید تلاش کنیم چهره‌های شاخص را که علاقمند به ایران و فرهنگ کُردی هستند را معرفی کنیم.
وی با اشاره به اثرگذار کنگره مشاهیر کُرد در جامعه افزود: ما می‌خواهیم یک کار فرهنگی انجام دهیم که اثرات مثبتی در سطح ملی و منطقه‌ای داشته باشد.
مرادنیا با تاکید بر اینکه در این کنگره نباید حاشیه وجود داشته باشد و چهره‌های شاخص معرفی شوند، بیان کرد: در این کنگره باید چهره‌هایی معرفی شوند که محل اعتبار و قبول همگان باشند.
استاندار کردستان ضرورت کار شبانه روزی برای کنگره را یادآوری کرد: کنگره باید در زمان مشخص برگزار شود و در این راه همکاری همه جانبه همه دستگاه‌های متولی ضرورت دارد.
مرادنیا در پایان یادآور شد: برای برگزاری بهتر و با کیفیت جشنواره کنگره مشاهیر کُرد از ششم اردیبهشت به نیمه دوم خردادماه موکول شد.
انتهای پیام

captcha