۱۲ فروردین نماد اقتدار و عزت مردم انقلابی ایران است
کد خبر: 3800612
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

۱۲ فروردین نماد اقتدار و عزت مردم انقلابی ایران است

گر اجتماعی - معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، با اشاره به اهمیت روز جمهوری اسلامی در تقویم ایران اسلامی، گفت: این روز نماد اقتدار و عزت مردم کشور است که با رأی ۹۸/۲ درصدی خود نمونه بارزی از ایفای نقش مردم در تعیین حکومت تجلی یافت که در هیچ کجای دنیا نظیر آن را سراغ نداریم.

۱۲ فروردین نماد اقتدار و عزت مردم انقلابی ایران استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمدحمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، امروز در مراسم گرامیداشت روز جمهوری اسلامی در فرهنگسرای الغدیر تبریز، با اشاره به اهمیت روز جمهوری اسلامی در تقویم ایران اسلامی، گفت: این روز نماد اقتدار و عزت مردم کشور است که با رأی ۹۸/۲ درصدی خود نمونه بارزی از ایفای نقش مردم در تعیین حکومت تجلی یافت که در هیچ کجای دنیا نظیر آن را سراغ نداریم.

وی افزود: دوازده فروردین ۱۳۵۸ روز با عظمتی برای مردم ایران است که با پیروی از رهنمودهای امام راحل(ره) و با حضور حداکثری خود، ساختار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور را تغییر داده و با استقرار حکومت اسلامی، رژیم پهلوی را به زباله دان تاریخ سپردند.

حجت‌الاسلام حمیدی، در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم اتحاد و پیروی از ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون حفظ استقلال و آزادی هزینه‌هایی برای مردم کشور در برداشته است که می توان به طراحی توطئه‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، ترور شخیصت‌های سیاسی، تحریم اقتصادی و درنهایت ایجاد موانع و دشمنی در دست یابی به فناوری صلح آمیزهسته‌ای توسط دشمنان قسم خورده این مرز و بوم اشاره کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز ادامه داد: مردم فهیم ایران با حفظ اتحاد، همبستگی، تبعیت از رهبری و آرمان های امام خمینی(ره) در برابر تمامی این توطئه ها با موفقیت ایستادگی کرده اند.

حجت‌الاسلام حمیدی گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) با حرکت ابراهیمی خود و پایه گذاری حکومت اسلامی دنیا را متوجه اسلام و مکتب ناب تشیع کرد که با پایمردی و رشادت های رزمندگان اسلام آن نهال نوپا اکنون تبدیل به درخت تناوری شده است.

انتهای پیام

captcha