تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی اندیشیده شده است
کد خبر: 3800821
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی اندیشیده شده است

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: با تدبیر و دستور مدیریت ارشد استان همه تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی‌ها در تمامی شهرها و بخش‌های استان اندیشیده شده و جای هیج گونه نگرانی نیست.

تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی اندیشیده شده استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علیار راستگو، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با تدبیر و دستور مدیریت ارشد استان همه تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی‌ها در تمامی شهرها و بخش‌های استان اندیشیده شده و جای هیج گونه نگرانی نیست.

وی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و مرتبط با بحران به صورت آماده باش پای کار هستند و امور با نظارت استاندار آذربایجان شرقی به خوبی مدیریت می شود.

راستگو ادامه داد: با وجود ادامه بارش ها به دلیل آمادگی‌های کامل خوشبختانه در سطح استان حادثه خاصی پیش نیامده، اما در برخی از شهرها و روستاها مواردی از ریزش دیوار، آبگرفتگی و تخریب پل گزارش شده که خسارات آن ها جزیی بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: به اتفاق استاندار آذربایجان شرقی از نقاط مخاطره آمیز استان و شهرستان تبریز بازدید شده و تدابیر لازم برای رفع مشکلات به عمل آمده است.

وی اضافه کرد: همزمان با اقدامات پیشگیرانه، به دستور استاندار همه رودخانه‌ها و مسیل‌های استان به ویژه تمامی کانال‌ها و رودخانه‌های درون شهری و برون شهری تبریز لایروبی و بستر برای هدایت آب‌های سطحی فراهم شده است.

راستگو افزود: همچنین با تلاش عوامل شهرداری تبریز عملیات لایروبی و آماده سازی کانال هدایت آب‌های خیابان امام خمینی تبریز به مهرانه رود از طریق خیابان رضانژاد انجام شده و سایر مبادی و مسیل های بالادستی مهرانه رود پاکسازی شدند.

وی گفت: با همکاری مردم و همت مسئولان و نیز آمادگی بالای دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان شرایط بحرانی ناشی از بارندگی‌ها بدون مشکل پشت سر گذاشته شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با قدردانی از همکاری مردم از آنان خواست همچنان توصیه و هشدارهای ایمنی را جدی بگیرند و از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی در باره آخرین وضعیت جاده‌های مواصلاتی استان نیز گفت: باوجود ادامه بارش‌ها تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آن‌ها به صورت عادی جریان دارد.

انتهای پیام

captcha