برگزاری همایش ملی «فرهنگ رضوی، بانوان فرهیخته و نیکوکار» در یزد
کد خبر: 3800939
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱

برگزاری همایش ملی «فرهنگ رضوی، بانوان فرهیخته و نیکوکار» در یزد

گروه معارف- نخستین همایش ملی «فرهنگ رضوی، بانوان فرهیخته و نیکوکار» ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از یزد، نخستین همایش ملی «فرهنگ رضوی، بانوان فرهیخته و نیکوکار» با همکاری آستان قدس رضوی ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار می‌شود.
احیای فرهنگ ناب و پویای رضوی و نقش آن در بهبود سطح کیفی و کمی زندگی و اصلاح سبک آن، افزایش قوام و جایگاه خانواده و در راس آن محوریت مادر به عنوان اساسی‌ترین عامل سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی و همچنین مشارکت بیشتر بانوان فرهیخته و خیر در مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه از اهداف اصلی این همایش اعلام شده است.
محورهای این همایش که مقالات آن در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و پایگاه سیویلیکا نمایه خواهد شد، شامل بانوان، وقف و امور خیریه، بازخوانی زندگانی و خدمات بانو ستی فاطمه و فرهنگ رضوی و سبک زندگی رضوی در خانواده و جامعه با تاکید بر نقش مادری است.
در شب نخست این همایش ملی شب شعری با عنوان زنان آفتاب در راستای اهداف این رویداد برگزار می‌شود و به ۸ مقاله برتر جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.
آخرین مهلت ارسال مقالات از سوی دبیرخانه این همایش ملی ۲۵ فروردین ماه ۹۸ و آخرین مهلت ثبت نام ۵ اردیبهشت ماه ۹۸ اعلام شده و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس http://razavi.iauyazd.ac.ir مراجعه فرمایند.

انتهای پیام

captcha