مسابقه «خط سفید ممتد» ویژه زائران بارگاه رضوی
کد خبر: 3800979
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

مسابقه «خط سفید ممتد» ویژه زائران بارگاه رضوی

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسابقه فرهنگی «خط سفید ممتد» به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مسابقه فرهنگی «خط سفید ممتد» با رویکرد ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی و آموزش مهارت‌های زندگی از سوی اداره تولیدات معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی و بین زائران و مجاوران بارگاه منور امام مهربانی‌ها اجرا می‌شود.
منبع سؤالات منتخب این مسابقه فرهنگی کتاب «خط سفید ممتد» از سری محصولات اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که با محوریت آشنایی مخاطبان با راهکارهای سبک زندگی دینی طراحی شده است.
آخرین مهلت شرکت در این مسابقه فرهنگی یک ماه پس از دریافت کتاب مذکور است و قرعه‌کشی از بین پاسخ‌های صحیح به صورت روزانه انجام می‌شود و نتیجه آن از طریق سامانه پیامکی 3000802222 به اطلاع برگزیدگان خواهد رسید.
همچنین روش‌های شرکت در مسابقه «خط سفید ممتد» شامل پاسخ به سؤالات در پاسخنامه و تحویل به صندوق‌های مخصوص مستقر در کیوسک‌های راهنمای زائر، ارسال پاسخنامه به سامانه پیامکی، مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامعه آستان قدس رضوی به نشانی razavi.aqr.ir و یا ارسال به وسیله پست است.

محمد قاسمی 

انتهای پیام

captcha