یک میلیون و 904 هزار نفر در مدارس فارس اسکان یافتند/ تأمین منابع دانش‌آموزان سیل‌زده
کد خبر: 3801021
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴

یک میلیون و 904 هزار نفر در مدارس فارس اسکان یافتند/ تأمین منابع دانش‌آموزان سیل‌زده

گروه اجتماعی ـ مدیرکل آموزش و پرورش فارس تعداد اسکان‌های نوروزی در مدارس استان را یک میلیون و 904 هزار نفر روز اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، علی عسکر نجفی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 16 فروردین گفت: از آغاز فعالیت این ستاد تاکنون بالغ بر 634 هزار و 776 نفر در مدارس و سایر اماکن نظیر خانه‌های معلم و خوابگاه‌های دانش‌آموزی و ... اسکان داده شدند.
وی با بیان اینکه این تعداد میهمان نوروزی در قالب 176 هزار و 337 خانواده اسکان داده شدند، گفت: در مجموع امسال یک میلیون و 904 هزار و 328 نفرروز اسکان در مدارس و مراکز اقامتی وابسته به این اداره کل ثبت شده است.
نجفی همچنین با تصریح اینکه شنبه، 17 فروردین ماه تمام مدارس در سراسر استان فارس باز خواهد بود، گفت: کادر اداری مدارس سراسر استان، امروز فضای کلا‌س‌های درس را برای استقبال از دانش‌آموزان آماده می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تقریبا منابع مورد نیاز دانش‌آموزان آسیب دیده از سیل در شیراز نیز تامین شده که به مرور در اختیار آنان قرار می‌گیرد.
نجفی ابراز امیدواری کرد که تمام دانش‍آموزان شیرازی که به واسطه وقوع سیل تجهیزاتشان تحصیلی‌شان دچار آسیب شده است، همراه با دیگر دانش آموزان روز شنبه 17 فروردین عازم کلاس‌های درس شوند.
انتهای پیام

captcha