خدمت‌رسانی مواکب خوزستانی به سیل‎زدگان
کد خبر: 3801048
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

خدمت‌رسانی مواکب خوزستانی به سیل‎زدگان

گروه اجتماعی ــ مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه مواکب خوزستانی با ظرفیت مردمی خود آماده خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان هستند، گفت: از شنبه هفته گذشته، دهم فروردین، مواکب ما شروع به خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان کردند.

خدمت‌رسانی مواکب خوزستانی به سیل‎زدگانحجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: با توجه به وضعیت فوق‌العاده‌ای که برای استان پیش آمد، از شنبه هفته گذشته دهم فروردین، مواکب ما شروع به خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان کردند.

وی اظهار کرد: تا روز گذشته 16 فروردین 10 موکب به طور مرتب در مناطق سیل زده فعال بودند و 9 موکب نیز آماده خدمت‌رسانی هستند. 

موسوی با اشاره به سرکشی از هویزه، سوسنگرد و برخی مناطق سیل‌زده و تشکیل جلسات در مرکز استان گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه دشت‌آزادگان کاملاً تخلیه می‌شود؛ مواکب ما با تمام ظرفیتی که در اربعین فعال شدند، به مردم این مناطق خدمت‌رسانی می‌کنند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه ستادهای عتبات تمامی شهرستان‌ها در این زمینه فعال هستند، افزود: مواکبی که سمت خرمشهر و آبادان هستند، در آن مناطق خدمت رسانی می‌کنند و مواکب سمت چذابه به شهرستان‌های مربوطه خدمت رسانی خواهند کرد. ستاد بازسازی عتبات با تمام امکانات و ظرفیت مردمی خود آماده خدمت‌رسانی به مردم استان است.

وی خاطرنشان کرد: مواکب مردمی در حال حاضر در شهرهای شوشتر، شوش، دزفول و شهرهای حاشیه رودخانه که آسیب می‌بینند، به سیل زدگان خدمات ارائه می‌دهند. این مواکب به مدت یک ماه به خدمات خود بنا به نیاز مردم ادامه می‌دهند. 

به گفته موسوی فعالیت مواکب در زمینه خدمات‌رسانی به سیل زدگان با هماهنگی هلال احمر و مدیریت بحران هر شهرستان انجام می‌شود. تا کنون نیز تعداد 30 موکب بنا به نیاز مردم مناطق سیل زده، با هماهنگی هلال‌احمر به ارائه خدمات مورد نیاز مثل پخت نان پرداختند.

انتهای پیام

captcha