تحقق اهداف طرح تربیت حافظان در سالی که گذشت
کد خبر: 3801053
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵

تحقق اهداف طرح تربیت حافظان در سالی که گذشت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران از تحقق تمامی اهداف این طرح قرآنی طی سال گذشته خبر داد.

محمدمهدی خواجه‌محمودآباد، مدیر طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با اجرای این طرح قرآنی در سال گذشته، اظهار کرد: به حول و قوه الهی توانستیم طبق برنامه‌ریزی که برای طرح داشتیم، به تمامی اهداف مدنظر دست پیدا کنیم.
خواجه‌محمودآباد با اشاره به اینکه طی اجرای این طرح قرآنی، جلسات توجیهی مختلفی با مربیان طرح برگزار کردیم، افزود: به تناسب با اهدافی که در اجرای این طرح قرآنی داشتیم، مربیان را برای اجرای هماهنگ برنامه‌های مختلف طرح توجیه می‌کردیم.
مدیر طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران ضمن تشکر از مسئولان ادارات اوقاف و آموزش و پرورش منطقه شمال غرب تهران، تصریح کرد: با همکاری این عزیزان توانستیم تا باری دیگر تعداد زیادی از دانش‌آموزان را در مدارس مختلف منطقه با آموزه‌های کلام وحی آشنا کنیم و ایشان را به حفظ قرآن کریم ترغیب کنیم.
خواجه‌محمودآباد بیان کرد: خداوند متعال را شاکریم که توفیق خدمت در راه قرآن کریم را به ما عطا فرموده و می‌توانیم گامی هر چند کوچک در مسیر کلام‌الله مجید برداریم. مجموعه مدیریت و مربیان طرح تربیت حافظان آماده توسعه بیش از پیش طرح در سطح مناطق مختلف شهر تهران است.
انتهای پیام

captcha