عصاره مفاهیم قرآنی در فرمایشات رهبر معظم انقلاب
کد خبر: 3801081
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

عصاره مفاهیم قرآنی در فرمایشات رهبر معظم انقلاب

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه باید راهکارهای اجرایی رونق تولید ملی را موردتوجه قرار دهیم، گفت: رهبر معظم انقلاب عصاره مفاهیم قرآنی را در فرمایشات و تأکیدات خود برای ما به ارمغان می‌آورند و ما نیز باید نشان دهیم لیاقت دریافت این مفاهیم و حرکت در این مسیر را داریم.

عصاره مفاهیم قرآنی در فرمایشات رهبر معظم انقلاب

به گزارش ایکنا از قزوین، اولین جلسه شورای اداری استان قزوین صبح امروز، 17 فروردین با موضوع تبیین شعار سال و دیدار نوروزی مدیران، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوترابی فرد، امام‌ جمعه موقت تهران، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، شهرداران، فرمانداران، ائمه جمعه و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری در حال برگزاری است.
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در این جلسه با اشاره به فرا رسیدن ماه شعبان المعظم اظهار کرد: ماه‌های رجب و شعبان مقدمه‌ای برای آماده شدن جهت بهره هر چه بیشتر از ماه رمضان است.
وی به شروع سال ۹۸ اشاره و بیان کرد: سال‌جاری با بارش برکت آغاز شده است چراکه خداوند در قرآن کریم تأکید دارد از آسمان باران برکت نازل می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: آنچه از وقوع سیل در برخی از استان‌ها شاهد بودیم ناشی از غفلت و کم‌کاری خود ما بود که درنهایت منجر به ایجاد بحران در برخی از استان‌ها شد.
وی با تأکید بر اینکه باید به‌گونه‌ای زیرساخت‌های موجود را آماده کنیم که در آینده ستاد بحران تبدیل به ستاد استقبال از برکات الهی شود، عنوان کرد: برخی بستر رودخانه را غصب و اقدام به ساخت‌وساز کرده‌اند که چنین اقداماتی آسیب‌هایی را به همراه خواهد داشت چراکه رودخانه مسیر خود را خواهد پیمود.
وی افزود: باید به کمک هموطنانی که در این ایام دچار مشکل شده‌اند به‌ویژه کسانی که زمین‌های کشاورزی و دامداری آن‌ها در سیل اخیر دچار آسیب شده است بشتابیم تا با این کمک‌ها بار دیگر تولید آن‌ها از سر گرفته شود.
آیت‌الله عابدینی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۸ به نام «رونق تولید» گفت: سال‌هاست رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری سال‌ها کلیدواژه اقتصاد را موردتوجه قرار می‌دهند چراکه این حوزه دارای اهمیت بسیار است.
وی خاطرنشان کرد: طبق آموزه‌های دینی جامعه‌ای که می‌خواهد استحکام و ایستادگی داشته باشد باید فقر را از بین ببرد لذا نام‌گذاری سال ۹۸ به نام «رونق تولید» می‌تواند بستری برای شناخت نیاز جامعه و اقدام عملی برای رفع فقر و حرکت در مسیر توسعه را فراهم کند.
این مقام مسئول یادآور شد: باعث خوشحالی است که اولین جلسه شورای اداری برای تبیین شعار سال ۹۸ یعنی «رونق تولید» اختصاص‌یافته است که بی‌شک این اقدام می‌تواند سرمنشأ بسیاری از تحولات در استان باشد.
وی بیان کرد: باید راهکارهای اجرایی رونق تولید ملی را موردتوجه قرار دهیم که ازجمله آن می‌توان به مقابله با قاچاق کالا، فرهنگ‌سازی برای استفاده از کالای ایرانی، حمایت از کارگران و تخصصی شدن آن‌ها، سالم‌سازی مراکز صنعتی و رفع مشکلات آن‌ها اشاره کرد.
آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب عصاره مفاهیم قرآنی را در فرمایشات و تأکیدات خود برای ما به ارمغان می‌آورند و ما نیز باید نشان دهیم لیاقت دریافت این مفاهیم و حرکت در این مسیر را داریم.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در پایان تأکید کرد: باید راهکارهای لازم برای نیل به رونق تولید را شناخته و به‌صورت عملی برای توفیق در تحقق شعار سال به پا خیزیم.

انتهای پیام

captcha