راهیابی ۴ نماینده ایران به سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن طلاب
کد خبر: 3801151
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

راهیابی ۴ نماینده ایران به سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن طلاب

گروه حوزه‌های علمیه ــ چهار نماینده از جمهوری اسلامی ایران در ۴ رشته به سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن طلاب معرفی شدند.

راهیابی 4 نماینده ایران به سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن طلابحجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رضوی، مدیر قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه، در گفت‌وگو با ایکنا با بیان اینکه سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ویژه طلاب جهان اسلام در قم برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات از روز 21 فروردین ماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: قرعه‌کشی مسابقات چهارشنبه، 21 فروردین ماه، در سالن اجتماعات شهرداری قم برگزار و در این روز از میهمانان استقبال می‌شود.

رضوی ادامه داد: مرحله مقدماتی این مسابقات روز پنجشنبه، 22 فروردین ماه، بدون حضور رسانه‌ها برگزار خواهد شد و مرحله فینال و نهایی مسابقات نیز عصر روز جمعه، 23 فروردین ماه، در سالن اجتماعات امامزاده شاه سیدعلی برگزار می‌شود.

رضوی با بیان اینکه این مسابقات با همکاری جامعةالمصطفی(ص) و اوقاف برگزار می‌شود، تصریح کرد: مراسم اختتامیه این مسابقات نیز شنبه، 24 فروردین‌ماه، با حضور آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی و مسئولان در سالن اجتماعات مدرسه امام کاظم(ع) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه چهار نماینده از ایران در چهار رشته ترتیل، تحقیق، خطابه‌خوانی و حفظ کل حضور دارند، اظهار کرد: روح‌الله آقایی در رشته ترتیل، سلمان اصل غوابش در رشته تحقیق، ناجح ناظری در رشته خطابه‌خوانی و محمد خاکپور در رشته حفظ کل، نمایندگان ایران در این دوره از مسابقات هستند.

انتهای پیام

captcha