ارسال چند دستگاه خودرو تانکر آب و تریلی به استان‌های درگیر سیل
کد خبر: 3801172
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

ارسال چند دستگاه خودرو تانکر آب و تریلی به استان‌های درگیر سیل

گروه اجتماعی ــ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: آنچه از ناحیه استان کرمان تا این لحظه برای استان‌های درگیر سیل ارسال شده شامل چند دستگاه خودرو تانکر آب، گردیر، تریلی، ژنراتور برق و اقلامی شامل آب معدنی، چادر، دستگاه تکنوپخت و آرد به لرستان است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سیدمصطفی آیت‌اللهی‌موسوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان امروز شنبه، 17 فروردین در نشست شواری هماهنگی مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به اقلام ارسالی استان کرمان به استان‌های آسیب‌دیده از سیل گفت: آنچه از ناحیه استان کرمان تا این لحظه برای استان‌های درگیر سیل ارسال شده شامل چند دستگاه خودرو تانکر آب، گردیر، تریلی، ژنراتور برق و اقلامی شامل آب معدنی، چادر، دستگاه تکنوپخت و آرد به لرستان است.
وی افزود: همچنین برای کمک به استان خوزستان یک‌هزار و 400 چادر امدادی، یک‌هزار دستگاه چادر مسافرتی، 2 هزار و 400 تخته پتو، 2 هزار تخته موکت، هلی کوپتر هلال‌احمر، چند دستگاه تریلی، وانت و ... ارسال شده و امروز نیز یک‌هزار تخته چادر، نان، آب معدنی ارسال می‌شود.
موسوی درباره تأمین سرویس بهداشتی سیار مورد نیاز برای خوزستان بیان کرد: در استان کرمان سرویس بهداشتی سیار نداریم و اگر تعداد درخواستی اعلام شود می‌توان نسبت به تهیه و خرید آنها اقدام کنیم.
معاون عمرانی استاندار کرمان تصریح کرد: در مورد سیل‌بندهای کرمان و شهرهای دیگر نیز مکاتبه‌ای با فرمانداران انجام دادیم تا بررسی‌های لازم را انجام دهند و در مورد کرمان فردا جلسه‌ای ویژه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha