جاسم دائود؛ نماینده فیلیپین در مسابقات قرآنی ایران
کد خبر: 3801196
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

جاسم دائود؛ نماینده فیلیپین در مسابقات قرآنی ایران

گروه بین‌الملل ـ «جاسم دائود»، قاری ممتاز فیلیپینی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی قرآن کشورمان به ایران اعزام می‌شود.

به گزارش ایکنا از فیلیپین؛ جاسم دائود(jassem Daud) قاری ممتاز فیلیپینی و فرزند عبداللطیف دائود (قاری بین‌المللی فیلیپین و نفر دوم مسابقات بین المللی قرائت قرآن جمهوری اسلامی ایران در سال 2004) در آستانه عزیمت به کشورمان با محمد جعفری ملک، رایزن فرهنگی ایران در مانیل دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی که هم اکنون از قرآن آموزان دارالقرآن رایزنی فرهنگی در مسجد آبی است، در این دیدار آخرین وضعیت خود را تشریح و از همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برای تسهیل در دریافت روادید و همچنین دیگر اقدامات این رایزنی برای دارالقرآن مسجد آبی تشکر کرد.

جعفری ملک نیز ضمن تشریح روند برگزاری مسابقات قرآن در ایران که قاریان فیلیپینی از جمله پدر جاسم دائود در آن شرکت کرده بود، توصیه‌های لازم در رابطه با مسابقات را به وی ارائه داد.

رایزن فرهنگی کشورمان در پایان ضمن ارائه مجوز و نامه رایزنی به اداره گذرنامه فیلیپین و دیگر مکاتبات لازم به منظور خروج این قاری فیلیپینی از کشورش برای وی آرزوی موفقیت کرد .

گفتنی است؛ از سوی رایزنی فرهنگی ایران در مانیل سه نفر از قاریان دارالقرآن مسجد آبی فیلیپین به نام‌های حامد آبیه (hamed Abie)، اصغر محمد عبدالله(Asgar mohammad Abdullah) و جاسم دائود(jassem Daud) برای شرکت در سی وششمین مسابقات بین‌المللی قرآن کشورمان معرفی شدند که جاسم دائود جواز حضور در این مسابقات را کسب کرد و دو نفر دیگر از سوی وزارت امور مسلمین فیلیپین برای شرکت در مسابقات تایلند معرفی و اعزام خواهند شد.

بنا بر اعلام برگزارکنندگان مسابقات قرآن ایران، مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌ها با ارزیابی شرکت‌کنندگان در کشورهایشان برگزار شد و قرار است مرحله نهایی از عصر روز ۲۱ فروردین ماه تا پایان روز ۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شود.

جاسم دائود؛ نماینده فیلیپین در مسابقات قرآن ایراناز راست: جاسم دائود، قاری فیلیپینی و محمد جعفری ملک، رایزن فرهنگی ایران در مانیل

انتهای پیام

captcha