آمادگی مراکز راهیان نور خوزستان برای اسکان اضطراری مردم سیل‌زده
کد خبر: 3801228
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲

آمادگی مراکز راهیان نور خوزستان برای اسکان اضطراری مردم سیل‌زده

گروه اجتماعی ــ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه مراکز اسکان راهیان نور در خوزستان آماده پذیرایی مردم در مواقع اضطرار در سطح استان است، گفت: در سازماندهی اردوهای راهیان نور در خوزستان امکانات را برای اسکان اضطراری مردم نگه داشته‌ایم.

آمادگی مراکز راهیان نور خوزستان برای اسکان اضطراری مردم سیل‌زدهسردار نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به بروز سیلاب در خوزستان در روزهای گذشته از آمادگی مراکز اسکان راهیان نور برای مردم سیل‌زده استان خبر داد و گفت: در این مدت تمام ظرفیت‌های راهیان نور را برای اسکان احتمالی و اضطراری مردم و ارائه خدمات به آنها در صورت تقاضای مسئولان نگه داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه مراکز اسکان راهیان نور در خوزستان آماده پذیرایی مردم در مواقع اضطرار در سطح استان است، افزود: برنامه ما این است که در مدت آتی راهیان نور غرب و شمال غرب را فعال‌تر نگه داریم. البته یادمان‌های ما در خوزستان برای ارائه خدمات به زائران مشکلی ندارد؛ اما مراکز اسکان راهیان نور را برای مردم استان خوزستان حفظ کرده‌ایم.

سردار ادیبی خاطرنشان کرد: در سازماندهی اردوهای راهیان نور در خوزستان امکاناتمان را برای مردم در صورت اضطرار و درخواست مسئولان نگه داشته‌ایم؛ با این وجود یادمان‌ها به زائران ارائه خدمت می‌کنند و مشکلی در این زمینه ندارند.

انتهای پیام

captcha